Friday, November 14, 2014

Day #410

grhhh. nii palju on tegemist olnud pole mahti olnud blogida. ma teen ühe kiire sissekande kuna kell on üpriski hiline. aga millegipärast on mul tunne et jääb hilja peale.

okei.
eelmine laup oli sõbrantsi sünnipäeva pidamine. 80ndad. nii vahva :) hästi lõbus oli.
õhtu lõpus pärast paljusi mänge vaatasime 3D's Avatari. woah! luks värk ;)
pildid on siin ka siis nii läbi segi aga vast saate aru :)




        Alicia muidui Snapshat'is mulle neid pilte :) see pilt seisab mu öökapi peal :)

 ütle mulle kuidas saab mitte Reston Town Center'it mitte armastada. võimatu! 
mu lemmik! nii armastan seda. 
ja ma muidugi lobisen läbi segi ka. aga täna käisin pliksidega uisutamas. ja no ei ole ma mingi pro. heal juhul elu 5 korda olen uisutanud. ja päris hästi tuli välja lõpuks. aga no kukkusin ka oma 7 korda vähemalt :D vast veits rohkemgi :D aga alati tõusin ja asusin uisutama uuesti :D nii meeldib 

sai esimest korda Thai sööki proovitud. ja no nii hea oli. tõsiselt maitsev. 
ilus viis pühapäeva õhtu lõpetada toredate inimeste, hea söögi ja kinoga :)


Lake Anne! ja teisipäeval oli niiiii soe et käisin kelidiga ja ilma pusata! vot nii! (aga nüüd on nii külm et ilma jopeta ei lähe kuhugi :(   )

silly picture 



 ja meil Town Center'is jõulukuusk juba püsti. tulekesed veel ei põle, aga siiski. pühap ei olnud aga teisip oli juba üleval. ja ma olin nagu väike laps kes sattus jõulukuuse nägemisest niiiiii elevile. 
nii õudsalt meeldib ikka :) 
ja no vaadake kui ilus ta meil sel aastal on!



väike drink käib asja juurde ;) 


suutsin noorima pliksi kruusi ära lõhkuda :( 
ostin uue ja täna värvis seda usinasti :) nii kift :)





arvad küll, et oled aasta otsa DC'le nii lähedal elanud, et oled kõik kohad läbi käinud. aga ei. DC's on nii palju mida ma pole näinud. homme vahakujude muuseumi :) excited :)

ahjaa. teisip oli suur tasuta kontsert DC's, kus esines Eminem, Rihanna, Carrie Underwood, Metallica ja palju teised :) sai ikka seal käidud kaemas :)

ja mu saksa sõbrants oli mul külas tänaseni. mida ma muidugi arvasin, et ta on ainult kolmapäevani. plaane polnud ja ma olin tänaseks juba nii väsinud igast asju tegemast. tahtsin enda ette olla. ilma et peaks mõtlema kellegi teise peale.
ja siin ma nüüd siis olen. lootsin mõne lause kirja panna ja kirjutasin terve posti valmis. ja ise olen rampväsinud ja hommikul tuleb vara vara ärgata, et DC'sse minna. tubli Tiiu. said enda väsitamisega korralikult hakkama.

aga head ööd :) ma keeran ära tuttu :)

No comments:

Post a Comment