Thursday, November 27, 2014

Day #423

vahepeal on nii palju juhtunud. millest ma rääkida tegelikult kohe üldse ei taha. 
räägin siis millestki muust. 
täna olid tänupühad siin. pere kutsus mu kaasa pere isa vanemate juurde, aga mulle tundus, et nad tegid seda lihtsalt viisakusest. ja ma otsustasin mitte kaasa minna. ma ei tunne, et olen osa sellest perest sellisel moel. ma tean, et nad ei võta mind nagu suvalist töölist, aga ikkagi, see pole nagu päris pere. ja ma ei taha veeta paar päeva nendega ja tunda end üleliigsena. ma armastan neid meeletult. aga kui ma näen kuidas mu sõpradel siin on nagu tõeline pere, kus neid võetakse pereliikmetena, siis teeb see mind nukraks. ehk olen ma ka valesid valikuid teinud, et neile anda põhjust nii käituda. ma igatsen oma pere. 
üks mu sõbrants kutsus mu enda perega tänupühasid veetma, mis oli neist üli super tore. ja tõesti hästi vahva oli. 
ja nüüd mul on siis pool nädalat vaba. mis on super tore. 

alustasin Harry Pottery seeriaga, esimene raamat on läbi ja olen teisega pooleli :) oli ka aeg käsile võtta :)


Happy Thanks Giving :)

nii ulme, et esmaspäeval sai käia lühikeste pükstega ja kolmapäeval tuli lund. ja nüüd lubab jälle veits soojaks minna.

kallid!


No comments:

Post a Comment