Wednesday, December 10, 2014

Day #435

mul oli ülivahva õhtu.
oeh.
mu esimene kokkamise tund. 3 käiku. Vahemere köök.
mm nii hea oli.
sain palju naerda.
kui õnnelikuks mind lihtsad asjad teevad. ja nüüd. nüüd ma ei suuda naeratust oma suult pühkida.

pidin tegelikult täna õhtul töötama, aga ütlesin pereemale et mul on see kursus. ja siis nad nihverdasid nii ära et ei pidanud töötama, mille eest ma nii tänulik olen.

üks asi mis oli mu bucket list'is, mida ma nii tõsiselt kunagi ei võtnud, ent ometi saan linnukese kirja panna.

jah. ma olen õnnelik. kuidas ma saangi mitte olla? mul on suurepärased sõbrad siin. mul on super pere Eestis ja meeletult kallid ja super sõbrad Eestis. ma igatsen teid.

ja ma ei tea kuidas ma nüüd magama jääda üritan.

kes oleks uskunud, et ma selliseid asju siin teen.

täna õhtul uninun ma hästi.

love, Tiiu

No comments:

Post a Comment