Tuesday, December 16, 2014

Day #441

sain oma Eesti paki kätte. ja no see tegi mind nii rõõmsaks. mingil hetkel lihtsalt rõõmsast olekust hakkasin ma nutma. see on see hetk kus sulle jõuab kohale et need on järjekordsed jõulud perest eemal. that moment hits you hard. ehk olen üritanud seda igatsusetunnet eemale peletada. aga nüüd pole sellest pääsu. ja ma valetan kui ütlen et on kerge ja mul ei teki tahet koju tulla. aga ma üritan järgmist nädalat võtta suvalise nädalana. praegugi on nii meeletult raske. 




neil jõulude ajal tahaks ma lihtsalt pea liiva alla pista ja välja tulla alles siis kui kogu see jõulu pralle läbi on. 

aga. 
mul ei ole sellest pääsu.
näha kuidas kõik on oma perega koos. ja sina. sa lihtsalt jõlgud. tunned end viienda rattana vankri all. 

aga ma saan hakkama. üksi.


No comments:

Post a Comment