Thursday, April 2, 2015

Day #550

mõtlesin, et teeks kiire ülevaate enne Californiasse minekut, vaevalt mul enam aega on. 

igastahes. ma ei kirjutanud, et laupäeval käisin Aliciaga DC et seal tuulelohe festivalile minna. ilm oli jube külm ja ma pole kindel, aga ma kuulsin et seal sadas lund hiljemalt sel päeval. siin igaljuhul mitte. 
igastahes käisime rahvus raamatukogus või mis iganes see ka polnud. Alicia imestas, et ma pole seal varemalt käinud. ise praktiliselt elan siin. aga mõned pilid. varemalt olen liiga laisk olnud, et kaustu sorteerida.
arhidektuur on märkimisväärne. kõik need detailid. 








ja siis tuulelohe festival, millel me siis umbes 10 minutit olime. ülikülm oli. aga me ei näinud mõtet pikemalt jääda. nägime ära ja sobis suht. tuulelohesid oli meeletult. suht vägev oli. aga pidid päris ettevaatlik olema, et nendega mitte pihta saada. ja siis mõned pildid. pole kõige paremad aga ajab asja ära küll. pildimaterjal siiski.










jaaa mu sünnipäeva pidu. hästi lõbus oli. tegin Eesti pärast turbakooki mis osutus suureks hitiks. 10 inimest tuli kohale. jõime. sõime. mängisime igast mänge. mulle rohkem vaja polnudki. 


jaa, 22 kukkus.



 Jackiga on siin saadud nagu aega veeta veits.



mu õigel päeval tulid kaks sõbrantsi siia. lobisesime ja vaatasime lihtsalt filmi.

teisipäeval käisin rattaga sõitmas. sõitsin Alicia juurde. vahepeal mingit suvalist rada mööda suutsin ära ka eksida. 
kiivri jätsin pärast Alicia poole muidugi. alles poolel teepeal märkasin, et unustasin maha.


 jaa, korralikult pidin ikka veest läbi sõitma. tossud oli läbimärjad.

 maja on tegelikult palju rohkem roosa kui näib. aga mulle nii meeldib see vanahõngulisus.



 ja eile käisin rattaga DC's. päris kõike maad ei sõitnud. liiga hull oleks. ikkagi tund aega autosõitu sinna. aga ma metrooga läksin Arlingtoni, et seal sõbraga kokku saades edasi sõita. ei ole nagu midagi enam seal nii väga näha. lugematul arvul kordi on saadud seal käia. aga rattasõit oli mõnus. DC's rattalt maha tulles üritasin kergelt nagu hoopealt maha tulla ja siis ma nagu kergelt kukkusin. kõik ümber olles pakkusid abikätt ja küsisid kas kõik on ikka korras. veits piinlik oli. aga noh. ikka juhtub. mõned pildid sai ka nagu klõpsitud. pärast nelja tunnist rattasõitu olin ja olen ma üliväsinud. ei suutnud korralikult välja puhata.




Capitol näeb nii kole välja kuna seda renoveeritakse. aga no ma olen seda nii palju varem näinud, et pole mul sellest miskit.





juba on näha kirsiõite puhkemist tasapisi. mu lemmik aeg. festival on siin siis kui teisel pool Ameerikat olen, aga lähen kindlasti tagasi tulles vaatama ja pildistama. see on lihtsalt fantastiline. imeilus. mul ei saa sellest küllalt.

pere peaks homme öösel koju tulema. osalt nagu igatsen. aga osalt on nii hea üksi kodus olla.

ja ainult mõni üksik päev veel Californiani.
oh seda pakkimist. ma vihkan kohvri pakkimist. ma olen nii halb selles.

aga teile, head nädalavahetust ja päikest teile sinna väiksesse armsasse Eestisse.

Love,
Tiiu

No comments:

Post a Comment