Wednesday, April 22, 2015

Day #570

siin olemise, Au Pair olles, üks raskemaid asju on jätta head aega oma sõpradega. inimestega kes on olnud osa su elus nii kaua, ent ometi mitte piisavalt kaua. see mõte, et ma ei tea millal ma neid jälle näen on mulle nii raske.
ma teadsin, et kui ma temaga hüvasti jätsin, et mulle jõuab see kõik kohale alles hiljem. ja see hiljem on nüüd. ta on mulle nii palju toeks olnud. ja ma ei suuda uskuda, et ma ei saa talle enam lihtsalt külla sõita. see on nii paganama raske. jaa ma tean, et ma näen teda jälle kahe kuu pärast, aga see pole enam see sama. kõik on teisiti.  ja see on see mis mulle haiget teeb.

ma vihkan hüvasti jätte.



kuidas ma selle kõigega kahe kuu pärast hüvasti jätan kui ma juba praegu nii kohutavalt end tunnen?


No comments:

Post a Comment