Sunday, May 3, 2015

Day #591

uuh. nii palju on sellest möödas millal ma viimati blogisin. aeg lendab, ei suuda uskuda, et juba mai. ma üritan lihtsalt üldiselt miskit kirja panna.



lapsed said endale suure mullitaja ja siis me ikka korralikul mullitasime mingi aeg

kuna mu põlved on omadega läbi ja ma ei saa jooksma minna siis käisin vahepeal lihtsalt raamatuga järve ääres. niii mõnus oli. pole just kõige parem pilt. telefon ikkagi. aga pildimaterjal sellegipoolest.



eelmine nädalavahetus tahtsime Eurofestile minna. kui me sinna jõudsime siis oli see just läbi saanud. aga midagi. nägin seal oma sõpru keda polnud nii kaua näinud, ja siis kõik koos läksime Alexandriasse. hästi vahva.


ja see on park Ronald Reagan'i lennujaama juures kus lennukid tõusevad õhku sealt ja nii lähedalt on ja hästi vahva. olen sellest varemalt nii palju igalpoolt kuulnud. 


ja sai jälle DC's käidud. nii tavaline minu jaoks.
aga noh. kevadistes rohelistes värvides pole mul midagi seal käimise vastu midagi.

mulle lihtsalt nii meeldib kuidas kõik on niii roheline.




meil on juba suvi. võinoh minu jaoks on suvi. nii palav. ja järgmine nädal lubab peaaegu et 30C terve nädal.


ja oma Eesti pliksiga sai seal käidud. 
niii vahva!!!





täna käisime Burke Lake'i juures. esialgse plaaniga lihtsalt jalutada ja matkata. aga kui me neid paate nägime siis tekkis õudne tahtmine paadiga sõitma minna. ja seda me ka tegime. aga no enamus ajast keerutasime ühe koha peal. kuidagi ei saanud sellele pihta kuidas see süsteem seal siis käis. aga ei. mul oli lõbus ja ma sain naeru kõkutada küll. ja pärast jalutasime veits ümber järve. 
kahju et seal järves ujumine keelatud on. kange tahtmine oli küll.










 ja selle klõpsisin ma telefoniga kui me üritasime sõuda kuidagi. 


ja nii lühike siis see sel korral siis sai.
aga teile päikest!


love,
Tiiu

No comments:

Post a Comment