Friday, August 29, 2014

Day #333

ma sirvin siin olles tehtud pilte ja see paneb mind mõtlema kui palju on ikka selle 11 kuuga siin juhtunud, kui palju ma teinud olen. see paneb mind naeratama. pliksid on kasvanud suurteks tüdrukuteks. ja uskumatu, et nad lähevad teisipäeval kooli. noorimal on esimene koolipäev. ma ei suuda uskuda. ta on nii suur tüdruk.
11 kuud. peaaegu aasta. wow

üks kummaline vahejuhtum oli siin paar päeva tagasi. ma ei paterda oma eraelust avalikult. nii vähesed teavad tegelikult mis mu eraelus on. ja kummalisel kombel sain ma kellegilt ähvarduskirja internetis, kusagilt jumala lambist saidilt, kus lubati mind ära tappa kui ma ühest inimesest eemale ei hoia. ja ajati jumala palju jura. aga kummaline on see, et too isik, kes see ka siis ei olnud, teadis mu perekonna nime. mida ma ei ole kusagil avalikult avaldanud. teadis mu õe nime, kohta kus ma elasin (facebooki andmed) ja teadis inimese nime kellega mul isegi facebookis midagi ühist ei ole ja keegi ei saa isegi seda kõike teada. ma lihtsalt ei oska ette kujutada kes võis midagi sellist mulle teha? mis eesmärgiga? muidugi saatsin ma sõnumi inimesele kellest mul kästi eemale hoida, et mis toimub. tol hetkel kahtlustasin ma kõiki. ja järgmisel päeval sain temaga kokku ja me kõik koos tema korterikaaslastega üritasime välja nuputada kes see võis olla, ent midagi nagu väga välja ei nuputanud. see on nagu nii müstiline kuidas keegi mu eraelust nii palju teada võis. kes olen siin mina, et mulle sellist haiget nalja tegema hakata?!
ma ei taha detailidesse laskuda siinkohal.

pikk nädalavahetus on tulemas. yay!



me: "when u are a kid, u wanna be a grown up, and when u are a grown up, u wanna be a kid" my 5 year old host kid: "what the heck, that doesn't even make sense!"

she's so funny! I love her!

No comments:

Post a Comment