Monday, September 1, 2014

Day #336

ma hakkasin pikalt mõtlema, et mis ma siis nädalvahetusega ära teinud olen.
käisin üksinda matkamas siin lähedal asuvas matkaradadel. imeilus koht. lihtsalt tundsin, et vajan aega enda jaoks. laupäeva õhtu oli minu jaoks üpriski oluline, millest ma kirjutada ei taha. aga who cares anyways.
täna käisin veini degusteerimise festivalil. ühel meetup'il. mis oli ülimalt vahva. kohtusin paljude uute inimestega. enamus olid ikka 45+. but whatever. mul oli nendega tõesti tore. mingil hetkel tuli mu sõber ka sinna ja tšillis siis minu ja selle grupiga. veini degusteerimine oli hästi selline huvitav. ma ei ole väga sellise kuivema ja hapu veini armastaja, kuigi hapu hakkab vaikselt peale minema. mulle meeldivad pigem magusad ja puuvilja veinid. hästi mitmeid olid vaarikaveine mis mulle õudsalt meeldisid. puuvilja veinid olid head. ja üks mis mulle meelde jäi oli selline mahedama poolne vein milles oli 8 ürti sees. selline hästi huvitav. poleks kunagi osanud arvata, et veini midagi sellist sobib. ja see degusteerimine kestis päris pikalt. vahepeal tuli paduvihma ja müristas ja välgutas, ent see möödus kiirelt.
kuumus oli lihtsalt kohutav. 35 ma usun et oli kindlasti, ja seda oli tõesti liiga palju. sain korraliku päikesepõletuse, mida ma ei osanud oodata. aga mingil hetkel oleksin ma peaaegu minestanud, kuna see kuumus ja vein ja see et ma vähekese haige olen (hästi kergelt) tegi oma töö. aga veidikene maha istumist ja enesetunne oli kohe palju parem.

ma rääkisin paljudega sealt. ja üks naisterahvas pakkus mu vanuseks 28. wow. ma ikka saan neid aastat julmalt juurde. ta lihtsalt ütles, et see kuidas ma end üleval pean pole nagu tüüpiline 21. mida ma alati võtan kui suurt komplimenti. sa ei taha et sind võetakse kui last siin.

jaa mul on homme veel vaba päev. yay!

No comments:

Post a Comment