Sunday, March 22, 2015

Day #539

midagi nagu ei olegi olnud. võtsin sel nädalal veits rahulikult. või noh, kui rahulikuks seda siis võtta saab. tegelt ega vist ei olnudki nii rahulik. 
otsusta siis ära 
aga jaa. mingi kolmapäev äkki oli tõesti nii soe et sain kleidiga välja minna. ja no reedel sadas lund. norms. õnneks kool oli õige aegselt. 
ajaa, mu pere pani korvpalli asjanduse üles ja mängisin korvpalli vanima pliksiga. no nii meeldib. nautisin. 


ja muidugi kui on nii soe siis supsti kohviga välja terrassile.

eile käisin sõbraga matkamas. ja no me ei mõelnud, et rajad võivad lumised olla. ja no päris tagasi ka sõitma ei hakanud. ja nii me siis matkasime. läbi lume, muda ja vee. libe oli. ja ebamugav ent üllatavalt soe. särgiväel oli suht okei olla. nii me siis komberdasime oma kaks tundi. ei kunagi enam selliste tingimustega. aga ei vahva oli ja mulle nii meeldib. 



kodus olin tunnike ja siis läksin sõpradega välja.
mul on siin üks mereväelasest sõber ja siis me käsime seal baasis mingi hetk. mitte nagu mingil rinkkäigul. lihtsalt külla. ja nad nagu reaalselt ka elavad nagu omas väikses linnakeses. igast golfi rajad on. isegi kino teater oli ja mingid poed ka. hästi meeletu ala oli. ma mõtlesin, et lihtsalt mingi kontrollivad inimeste ID'sid seal putkas. aga ei. tuleb välja, et neil on see puhta spets värk. ma olin üllatunud.
aga sisetingimuste kohta võin öelda nii palju, et Eesti omad näevad paremad välja ja kuidagi mugavamad tunduvad olevat. ma ei saa seda kõige kohta öelda. nägin ainult ühte elamut. aga muidu täitsa okei.
mulle meeldib seda nii võrrelda. ma ei tea kuidas teil on, aga ma ei tea nii paljusid asju kuidas ja mis on. ja siis mulle nagu veits meeldib sellest kirjutada veits :)

aga nädalavahetus möödus kiirelt. hästi palju oli teha ja ma olen ülisuper väsinud.

küsisin pere emalt ära sõidu kohta. nad üritavad lapsehoidjat leida. mitte nagu Au Pair'i enam. ja neil on suht raske sellega. võibolla saan juuni keskpaiku ära tulla. mis nagu mu plaanidega väga kokku ei jookse aga ma tulen neile nii palju vastu.
loodan, et siis lähiajal saab kuupäev paika. kuigi ilmselt alles mõne nädala pärast. pere läheb puhkusele.
ja ma ei suuda ära väljendada kui hea meel mul on, et ma saan üksi olla üle nädalakese enne Californiat.

ma tunnen, et lõpp on lähedal.

ma olen väsinud.

No comments:

Post a Comment