Sunday, March 16, 2014

Day #166

ja ma olen elus ja täiesti terve kah peale kauba. 

töönädal möödus kiirelt. ja ei saa väga kurta. 
nädalavahetused mööduvad lihtsalt linnulennul. uskumatu, et täna on juba pühapäeva õhtu. 
laupäeva hommikul pidin kaks tundi töötama, ja siis kohe autosse ja Gaby poole, et DC'sse tuurile minna. ma vihkan seda kuidas brasiillased hilinevad. iga jumalama kord. ja iga jumalama kord saan ma maruvihaseks. ei ole normaalne nii palju oodata lasta. nende meelest on igati normaalne 1-2 tundi hilineda.
me pidime turva järjekorras olema 11:30 ja kuna metro oleks võtnud kaua aega ja palju jagelemist, siis Gabs ütles, et me võime tema autoga minna. ma keeldusin DC's sõitmast kuna esiteks DC liiklus on lihtsalt kohutav + marataon oli, seega meile öeldi, et teed on kinni. aga kuna meil midagi kaotada polnud siis läksime autoga. igati mugavam. ja teed oli suurepärased. mitte midagi kurta ei saa. ma arvan, et kell oli 12:00 kui me ikka DC's ringi sõitsime, et parkimiskohta otsida. parkimine on siin kohutav. jooksime Capitol'i. turvakontrolli läbisime vähem kui poole minutiga, tavaliselt on turvakontroll palju suurema riviga. aga me jõudsime ja aega jäi isegi üle ka. 
aga see tuur seal. see oli suurepärane. see oli nii lahe. ma olin vaimustunud. 
ja eile oli nii soe. oma 20C

paraadist nii palju, et külm oli. temperatuur kõigub meeletult. minu meelest ei olnud midagi ülilahedat. selline OK. ootasin veits rohkemat. aga küll neid paraade siin ka veel tuleb. 

St.Patrick's Day tüdrukutega. (ilmselgelt olime paraadilt juba tagasi)




kuidagi tavaliseks saanud laupäeva hommikud.



paraadil anti inimestele neid kaelakeesi, got one too.


ma kolin perega. detaile ma väga ei tea. aga ma arvan, et kolimine on juunis-augustis. ja kui see on see maja mille pilte tüdrukud mulle näitasid, siis see on palju palju suurem. aga ma vihkan kolimist. mulle meeldib see maja. mulle meeldib mu piirkond. ja mulle meeldib, et mul on oma vannituba oma toas. mida ma kardan, et seal võib teisiti olla.
maja on müügis. ja ma kujutan, ette kui palju siblimist selle maja ümber olema saab. ma pole vaimustuses.
ja kolimisega lähen ma teistest palju kaugemale. oma 30-45min autosõitu äkki.

kahe nädala pärast 21!
palju on veel planeerimist teha.

ja pagan võtaks. jälle tuli lumi maha. kujutate ette, et eile oli 20C ja täna sajab lund. ja koolid on homme suletud. mis ei ole sugugi mitte hea uudis.

2 comments:

  1. Edu majamüügiga, mul see alles väga valusalt meeles. Iga kord kui uus tahtja tuli, pidime meie lastega majast jalga laskma (ameerikas kombeks, et majas on maakler+ostjad, omanikke pole) ja no ikka tundideks, sest esiteks tulid ostjad 2-3 tunni vahemikus, siis nad oli seal 2-3 tundi jnejne.. Väga crazy aeg oli.

    ReplyDelete
  2. well ma ei ole sellest kõigest üleliia vaimustuses. aga loodan, et see on rohkem nädalvahetusteti.

    ReplyDelete