Monday, March 3, 2014

Day #153

oleks vist aega siia ka kirjutada.

üllatus üllatus (enam see mind ei üllata) meil on suur lumetorm. päris korralikult on lumi maas. loodetavasti sulab see ruttu ära ja et see oleks viimane lumi sel talvel. phmts ma ei saa vist väga nuriseda, kuna ma ei pea täna töötama. host vanemad on kodus ja tegelevad lastega ise, mis sobib mulle ideaalselt. niiii hea on kaua magada.

reedel oli siis filmikas minu pool. filmi me nagu väga ei vaadanudki. lobisesime pikalt. kui Gabs ja Diane ära läksid jäin Lindaga lobisema ja muusikat vahetama. ja kuskil pool kolm öösel jäime magama.
laupäeval käisime Rebounderz pargis kus me hüppasime tund aega. nii lahe oli! mingi paar täiskavanut peale meie oli veel ja palju palju lapsi. ma nii nautisin.

õhtul läksin Eddie poole. ja 11st aeg pidime Gaby juurde minema, et sealt siis edasi startida DC poole klubitama. ja kui ma auto tööle panin, siis Eddie ütles, mulle et sellel autol on nii palju vigu, et sellega me küll  DC'sse sõita ei saa. ta oli mehaanik, seega teab autodest meeletult. ta ütles, et on kogunisti ohtlik sellega sõita. ta näis päris muret tundvat.
ma ei suutnud uskuda. ta keeldus mu autosse istumast. keeldus sellega sõitmast. (ta ise ei saanud muidugi oma autoga sõita kuna ta oli eelnevalt vähekese joonud).
ja siis ta helistas oma venelasest sõbrale, kes pidi meiega DC's kokku saama, et ta tuleks meile järgi ja me läheksime sealt edasi Gaby juurde.

olime eelnevalt tüdrukutega muidugi nalja visanud, et Eddie on mu fantaasia vili, sest ma olen temaga kohtamas käinud oma poolteist kuud aga tüdrukud polnud teda kordagi näinud. seega nüüd said nad kinnitust et see pole ainult mu tühipaljas fantaasia vili.

koha valikul pidime arvestama mu vanust muidugi. vähem kui kuu aega veel.

ja siis kui me kohale jõudsime öeldi meile, et pilet on 40 dollari. mis on ülipalju. Eddie ütles, et kui sa oled 21 ja üle siis oled sa harjunud sissepääsu eest mitte maksma. ja 40 dollarit on tõesti palju. ja kui tüdrukud ja Angie meieni jõudsid, ütles Gabs, et see on liiga kallis. seega me otsustasime mitte minna. ja kuna kell oli hiline siis ainus mida me teha saime, oli koju sõita. ja ma tundsin end nii süüdi. mu vanus seab meile piiranguid. aga Eddie ütles, et asi pole mu vanuses, asi on selles et me otsustasime liiga hilja tulla ja kell 2 öösel pole just palju kohti kuhu minna, kõik on sulgemas.
seega jätsime teistega hüvasti ja sõitsime tagasi.

käisime Lindaga kinos eile ja täitsa tšill oli.

ma lihtsalt ootan, et ilmad läheksid soojemaks, et saaks väljas asju teha.



ma ei tea, kõik tundub kuidagi nii mõtetu mis ma kirja panin.
ma ei jõua ära oodata millal mul kool läbi saab.




No comments:

Post a Comment