Wednesday, June 4, 2014

Day #247

esmaspäev on täis igasuguseid huviringe ja trenne neil. palju igal pool käimist. mis mulle meeldib rohekem.
esmaspäeval käisin Reston&Herndon vallaliste meetup'il. hea on tutvuta uute inimestega. hästi tore. või noh. kui ma meeletult uues seltskonnas olen, siis ma võin nii häbelikuks muutuda, et ei suuda inimestele end avada. ma olin suhteliselt kinnine. aga pika peale läks asi paremaks, aga päris vabaks ei suutnud lasta.
selline küsimuste mäng. 5 roundi. ja ma tundsin end nii võhikuna. enamus asju on ikka Ameerika põhine ja palju oli filmide teemat. mulle ei meeldi vanaaja filmid üldiselt. ja ma ei vaata telekat ka. dingdingding! jackpot! Tiiu ei tea midagi. ei aga hea vaheldus ja mul oli lõbus.
õhtu lõpus kutsuti mind edasi dringile, aga pidin keelduma kuna pidin järgmisel päeval töötama.
vahetasin ühega numbreid.

eile oli noorimal play date. ja Rachel'i ema küsis kas ma tahan jääda või teen paar tundi omi asju. ja ma olen otsustamises jube halb. tahtsin koju tulla ja raamatut lugeda, ma olen selles nii kinni aga ei leia aega. küsisin noorimalt mida ta tahab ja ta siis ütles, et ta tahab et ma jääksin. ma olin pettunud, oleksin eelistanud koju minemist. aga mul oli tore Racheli emaga lobiseda. igast asjust rääkisime. ja siis ta teab ühte app'i millega sa saad tänavatel ringi kõndida. ja siis ta oli hästi vaimustuses Eestist ja ütles, et see on lihtsalt vapustavalt ilus. ja muidugi ma olin ikka jube uhkust täis. ta tundis huvi Tapa vastu ja ma "kõndisin" selle app'iga Tapa linna tänavatel ringi, ja ma ei suuda kirjeldada kui paganama õnnelikuks see mind tegi, et ma sain seda teha, näha tänavaid millel ma aastaid oma jalataldu kulutasin. mul oli nii paganama hea seda kõike näha. ma igatsen seda kõike.
ta lihtsalt ütles, et ehk saan ma läbi selle oma vanematele näidata seda elamurajooni ja kohti mida ma igapäevaselt külastan, mida ma loodetavasti aega leides taha nendega teha. tahan neile seda siinset näidata.

ja õhtul sain Matt'iga kokku internetist. meil on ühised huvid. selline seiklus värk. matkamine ja rattaga sõitmine ja muu selline väline tegevus. loodetavasti saab temast mu seikleja buddy. enamat ma ei taha. aga hästi tore oli.
jõudsin umbes poole üheksa aeg koju ja olin valmis magama sättima ja värki, või noh hakkasin raamatut lugema. ent Sam, too kellega ma esmaspäeva õhtul numbreid vahetasin saatsime sõnumeid. ja siis ta kutsus mu enda poole, et terrassil lihtsalt tšillida ja õlut juua või mida iganes. ta jättis mulle hea mulje ja tundub hästi tore. ja siis ma vaatasin nagu kella, mõtlesin et kurja, veits hiline, mida mu host vanemad mõtlevad kui 15 minutit kodus olen ja kohe uuesti välja lähen. ja pealegi ma olin teda ainult korra kohanud. aga elu on seiklus või mitte midagi. võtsin kutse vastu ja läksin tema poole. umbes 5 minut sõit. ja ma kõhklesin ja vandusin, et midagi ma jälle teen. aga eilne õhtu oli meeletult tore. tal on hästi huvitav iseloom ja tal on midagi öelda, ja ta on hästi uudishimulik. õpetasin talle päris palju Eesti sõnu ja ta küsis palju Eesti kohta, ja me naersime palju. ja ta küsis mult kas ma olen kunagi läinud lihtsalt tühjale väljale, randa või farmipiirkonda, lihtsalt võtnud mingi teki või miskit ja pimeduses lihtsalt tähti vaadanud. ma ei ole seda nii ammu teinud ja ma olin nii üllatunud, et ta millestki sellisest huvitatud on. ta lihtsalt klikib minuga nii hästi. ja ilmselt lähme koos ratastega sõitma laupäeval. ja tal on nii palju huvitavaid ideid mida teha ja kuhu minna. ja ma tahan samu asju. ta lihtsalt ütles, et enamus ta sõpru on igavad, on abielus või tüdrukutega koos ja ei tee väga midagi.
jõudsin koju pool üks öösel. ma ei märganud kuidas aeg lihtsalt lendas.
need ootamatud ettepanekud ja mina kes ma pööraselt kaasa lähen, see on toonud mulle nii palju häid mälestusi ja ma olen tänu sellele nii paljusid kohti näinud ja toredate inimestega kohtunud.
ma armastan neid ootamatuid ettepanekuid. ootamatult hästi lõpevaid õhtuid.

ja öösel nägin ma unes, et olin Eestis ja see kodune tunne oli nii hea.

ma sulgen selle peatüki. ma tunnen, et ma olen olukorras kus ma ei taha olla. ma lihtsalt jätan selle sinnapaika, sest ma olen ära teeninud midagi palju paremat kui see. I'm done with this.












No comments:

Post a Comment