Sunday, June 1, 2014

Day #243

töönädal oli üliväsitav, aga mul oli ülimalt tore tüdrukutega. 

reede õhtul käisin sõbra juures. vessar, vein ja tehti õhtusöök, millest ma keeldusin, aga kuna nad ütlesid, et see on solvav nende jaoks, siis nõustusin sööma, kuna ei tahtnud kedagi solvata. hästi tore ja naerust tulvil õhtu oli.
naljakas on see, et nad panevad rosinaid soolastesse toitudesse päris palju. poleks kunagi osanud arvata, et rosinad nii paljude asjadega sobivad. 

laupäeval ei lasknud ma endal kaua magada, kuigi oleksin pidanud, sest olen töönädalast ikka väsinud. käisin raamatukogus et oma raamatud laenutada, mille raamatukogu ekstra mulle teisest raamatukogust sinna laenutas, et ma lugeda saaksin. ja siis käisin muidugi basseini ääres. ja ma olen lihtsalt üleni kõrbenud. istudagi on valus. ma reaalselt pole kunagi nii päevitunud olnud. ever. ja ma olen 2-3 korda päevitamas käinud. päike on tõesti intensiivne.

ja siis pärast sõitsin rattaga oma kolm tundi. oleksin vast rohkem sõitnud, aga mu veevarud olid otsa korral, ja 30C ei tee sa veeta väga midagi. 

õhtu oli tšill. 

täna käisin Lindaga tšillimas. midagi väga märkimisväärset ei teinud. lihtsalt väike matk.




rattaline.
 siis kui ma noorima tüdruku nõusse räägin, et jalutada koeraga suur ring. no 45 min.
phmts meie maja taga. 


sõin õhtust perega ja siis me lihtsalt lobisesime ja nad ütlesid, et nad teavad kuupäevaliselt millal nad reisima lähevad, mis tähendab, et ma saan teada oma puhkuse ajad täpselt.
kui ma küsisin, et kas ma võin näiteks lennata reede õhtul kui ma nädalavahetusel töötama ei pea (mida juhtub harva, aga tahtsin kindel olla). ja siis ta ütles, et kui ma leian hea lennu, siis nad on nõus lasta mul lennata isegi neljapäeva hommikul. nad ütlesid, et nad on paindlikud ja tahavad, et ma oma perega palju aega veeta saaksin. kuidas ma saan neid mitte armastada?! ma olen tõesti õnnelik seda kuuldes. neile on see oluline. kuidas ma ei jõua ära oodata. 

nad on nii toredad. paremat tahta oleks vast raske. 

No comments:

Post a Comment