Monday, June 16, 2014

Day #259

olen blogimise täiesti ära unustanud. viimasel ajal on nii palju asju teoksil, et pole arvutisse väga jõudnudki.
sain oma pikendamis paberid kätte. ja materjali mida läbi lugeda ikka oli. ja siis eraldi veel tagasilennu informatsioon, mida ma ei vaja. polegi pere vanemate jõudnud rääkida. ma arvan et paberid sain reedel aga kunagi ei leia õiget hetke ja nädalavahetusel oleme me kõik nii laiali, et vaevu näeme. plaanisin eile õhtul rääkida, aga siis tšillisin ma sõpradega väljas. ja praegu ma lihtsalt ootan sobivat hetke, et peale lennata. ootan et lapsed magama jääksid et mul on hea võimalus alla minna ja nendega sellest rääkida. nägin kusjuures täna öösel unes, et nad ütlesid, et otsustasid ümber, et ei taha pikendada.
ja siis on see puhkuse värk veel. plaan on tulla eestisse. loodetavasti saan selle nädalaga lennu broneeritud. sest praegu ajab see mind lihtsalt hulluks. tahan sellega ühele poole saada. olen loll et varem seda ei teinud.
ja siis ma mõtlen mida augusti puhkusega peale hakata. idee on aga ma uurin ja kõike muud.

viimasel ajal olen palju indialaste ringi tšillinud. kusjuures ma ütlen kohe ära seda, et ka minul olid alguses korralikult tugevad stereotüübid erinevate rahvuste koha pealt, mis nüüdseks on purustatud. ma pole kunagi arvatud et asiaadid või indialased võivad olla atraktiivse välimusega, mida ma nüüd arvan.
ja see, et ma saan teiste kultuure nii palju tundma õppida on super.
loodan mõne aja pärast oma sõbra nõusse saada, et ta mind templisse viiks, kuigi ta pole usklik. aga mind lihtsalt nii huvitab teiste rahvuste usud.

laupäeval käisin esimesel basseini peol. super oli! ma olin muidugi ainust sellest seltskonnast kes ujuma läks, lihtsalt ei suutnud vastu panna. ja kui sa ikka basseini peol oled siis tuleb ikka ujuda ka ju!

midagi nagu väga detailset ei taha kirjutada.

ahjaa. ma ei tea kas ma mainisin aga mu Hispaania sõbrants sõitis koju. pole vist väga rääkinud temast. ühesõnaga hoolimata sellest et ta oli siin 7 kuud oli ta inglise keel algtasemel, tänu jumalale et ma hispaania keelt mõistan, et sain temast mingilgi määral aru. ta lihtsalt oli mugav omavaks sõpru kes hispaania keelt räägivad. keelebarjääri pärast ei olnud mul temaga kunagi head sõprussuhet. see oli kurnav. ja siis ta oli vahepeal nädalakese üksi kodus. poisssõber ööbis iga päev tema juures. ja laupäeva õhtul tuli pere ootamatult koju ja leidsid eest tüübi auto, tüübi asjad majast. ja vanemate madrats oli tema toas. (maja oli pooleldi ehitatud või noh under construction). ja siis mu sõbrants ei leidnud et ta midagi valesti oleks teinud ja siis sealt pinged tulid. ja ta vihkas seda tööd. ja tal oli autoõnnetus ka. ja siis saadeti koju.
draama. draama.

järgmisest nädalast lõppeb teistel tüdrukutel kool ka ära. ja siis on nad kõik minuga. ma pelgan seda veits. see et kõik kolm ühel meelel on, see on midagi ilmvõimatut.
ilmad on kohutavalt kuumad. pea iga päev on oma kolmekümne ringi kuumust. ja see kuumus võtab lihtsalt nii läbi. juuli ja august pidavat olema kõige hullemad. yay. meeletult ootan.




No comments:

Post a Comment