Monday, January 5, 2015

Day #461

ma ilmselt pole siia veel kirjutanud, et plaanin juunis koju tulla. ma lihtsalt ei näe mõtet keset oktoobrit koju tulla ja siis peaaegu, et aasta kodus passida (mida ma ilmselt ei teeks but you got the point). tunnen, et olen valmis ülikooli minema. ja ma ei taha lihtsalt ühte aastat raisku lasta.
peas keerleva palju plaane mida edasi ja kuidas ja kuhu. mida ma avalikustada ei taha. :)

aga ma küsisin CC'lt et kuidas see välja näeks, et kui ma juunis koju tuleks. oma kuruse punktid saan ma täis iseenesest. aga ta ütles, et ma ei saa sertifikaati mis ütleks et olen programmi edukalt lõpetanud. mis pani mind mõtlema, et kas mul võib siis hiljemalt olla probleeme siia tagasi tulemisel? ma lihtsalt näen et siin on nii palju kohti mida ma näha tahaks aga pole nagu kindel et külastada 100% tahan. aga lihtsalt et kindel olla.
ja nüüd mul on nagu paha tunne.
aga juunis tahan koju tulla. mõtlen et pool aastat veel. mis polegi suurt midagi.
ma pean enda jaoks kõik läbi mõtlema enne kui perega rääkima hakkan.

ma tahtsin tervest nädalavahetusest veits kirjutada, aga ma ei olen sellest kirjast nii häiritud et ei suuda.

2 comments:

  1. Sa ei saa ainult uuesti au-pairiks minna, muus osas see poolikult lõpetamine Sind ei takista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aitäh! ma arvan et siis pole probleemi, ma arvan, et olen pärast seda Au Pair'i värgiga lõpp arve teinud :)

      Delete