Thursday, January 1, 2015

Day #457

HEAD UUT AASTAT! 

uskumatu et juba 2015 on. 
alustan kronoloogilises järjekorras. at least I'll try.

pühapäeval sain paarile sõbrantsile seda jõulumaja näidata mis on nii ekstreemne. pildilt nähes pole see nii üüratu kui see tegelikult on. see on lihtsalt kohutavalt suur.

ja siis lisaks muudele tegemistele läksime sõpradega bowlingut mängima kus ma oma nime türkitähtedega kirjutasin. ja ma olin kindel et nad suudavad ikka valesti kirjutada. Tilu.okei. ma saan aru, et mu nimi ei kõla nende jaoks loogilisena aga mis annab sulle õiguse omast arust parandusi tegema?!
trükitähtedes ja ikka suudavad valesti panna. 
whatever. ..

esimese mängu sain korralikult pähe kõigi käest. 
teisel mängul olin palju parem ja jagasin eelviimast kohta sõbrantsiga. not bad.



jaaaaa MONOPOLY! ma polnud seda kaks aastat mänginud ja neil on at least kaks Monopoly ja üks lausa avamata. ja siis ma kuidagi sain nad seda mängima ja no keskmine läks nii ekstaasi et ma mängisin temaga seda oma 5 tundi kokku kahe päeva jooksul ja talle ei saanud küll. tahtis veel. ja noo nii hea oli. nüüd juba veits tüdinenud tho. 



ühel õhtul lugesin Harry Potterit (jaa, kuues raamat käsil) kui nägin et paber upitab mu padjaalt välja. mõtlesin et küll ma siis jätsin mingid paberid voodi peale. ja kui ma padja üles tõstsin nägin ma, et noorim pliks oli mulle pildi sinna pannud. ja noooo niiiiiii armas! mul läks kohe süda nii soojaks. plaanin selle endale seina peale üles panna. 
see pilt oli tegelt seal ilmselt mõni päev enne kui ma selle avastasin. lol



jaa kui mul 3 pikka päeva pliksidega on ja noorimat vaja tegevuses hoida, siis tuleb mingi täielikult suvaliste kunsti ideedega lagedale tulla.
 ja eile tegime Shrinky dinx'i. värvid pliiatsitega. paned ahju. ja siis need kujukesed tõmbuvad kokku ja on plastikust.




 jaaa järjekordne käevõru.


esmaspäeval käisin noorima pliksiga Frying Pan Park'is. kus neil on koduloomade loomaaed kui selline, mis on minu meelest üli kummaline. aga hei, ma elan Ameerikas ja siin on nii paljud asjad meie jaoks kummalised.
beebi põrsad olid. vasikas I guess. ja muud loomad. noorimale täiega meeldis. 




no minu meelest nii jõle näeb välja.



 jaaa eile oli vana aasta õhtu. ma ei plaanud seda nii väga. kuidagi nii spontaanne. kuna enamus mu sõbradest kas olid linnast ära või neil olid poisssõbrad külas või siis olid alakad, siis ma nagu ei plaaninud.
aga sain kutse Alexandriasse kus oli kohutavalt palju üritusi (millest me ainul ühel käisime, mustkunsti show, ja niii naljakas ja nii lahe oli) + siis ilutulestik. ma ei tea kui palju teist mäletab ja kui palju teist on jälginud mu blogi pikalt, igastahes see ei ole siin tavaline lasta ilutulestikku. mis minu jaoks uuel aastal üks must have on.
mõned pildid sain klõpsitud ka. ilusam osa ilutulestikust jätsin pildistamata sest tahtsin lihtsalt nautida. aga mõne pildikese sain.






järjekordne uus aasta kus ma mitte tilkagi alkoholi ei joonud. not that it's extremely important or anything.
aga täitsa okei oli :) ilutulestik oli ilus.

ja täna sain skaype'itud sõbrantsiga mis oli ütlemata tore. ja lihtsalt nii hea oli.

praeguseks vast kõik.

uuel aastal uue hooga.

Love, 
Tiiu

No comments:

Post a Comment