Sunday, January 18, 2015

Day #474

hoolimata sellest, et mu viimasest postitusest on ainult mõni päev möödas olen teinud nii palju, millest kui mitte juttu kirjutada (mida end teades alati lõpetan palju kirjutamisega) siis vähemalt pilte lisada.


ja oma Rootsi ja Austria pliksidega hommikul pilateses. 
mis saab olla parem viis päeva alustamiseks.

REEEEDE! 

üle pika aja sai lihtsalt mõnusalt aeg maha võtta. ma arvan, et selliseid õhtuid iseloomustab "Never have I ever" mäng üpriski hästi :D jaaa silly pictures


 ja mis on parem kui joonud olles scrapbook page'te kirjutamine. hästi super vahva õhtu oli. ülitšillid pliksid.

ja laupäeval käsime National Harbor'is kuna esialgne plaan läks kuidagi aia taha :) aga see oligi parem. 
ja minge metsa kui super pildid ma sain. ma lihtsalt wow. kõik oli nii hea. valgus. päikeseloojang. see vaateratas. ühed parimad pildid for sure mida ma teinud olen. 
üks pliksidest täiega kardab kõrgust ja tuli meiega üles. müts maha ta ees. aga ma ei kartnud üldse, kuigi ma veits pelgan kõrgust. vaade polnud nii hea kui ma ootasin. ootasin paremat vaadet DC monumendile (seda näeb pea igalt pool) ja muud kohad DC's. aga täitsa vahva oli. üks fun asi jälle mis tehtud sai ja mida ma teha tahtsin. näitasin pliksidele seda hotelli mille sees on nagu väike dšungli küla :) 








kaamera nagu ei võtnud päikeseloojangut kui ülesse jõudsime, aga pime oli ka nagunii. ei tundnud et millestki suurest ilma oleksin jäänud :)
   

see pilt oli kuidagi nii lampi. ja ma üldse ei arvanud, et see hea on. aga millegipärast see mulle nii õudsalt meeldib. kuidagi nii out of the ordinary. 




 telefon sai paremini hakkama. aga kvaliteet annab soovida 



ja ühelt poolt selline vaade. mitte midagi väga lahedat :)






jaaaaa mu super armas Prantsuse sõbrants tuli tagasi! I love her sooooo much! igatsesin teda. ja ta lubas mulle neid macarone tuua. pole kunagi proovinud. 
ja nooo niii lahe suveniiir. 


sinisilm ;)


ja vaikselt juba panime puhkuse plaani paika. praegu kõlab kõik nii super hästi. kui hästi läheb siis aprilli alguses Californiasse! yayyyy! can't wait! I'm soooo excited

love,
Tiiu

No comments:

Post a Comment