Tuesday, May 26, 2015

Day #614

okei. oleks vist aeg järgmine blogipost teha. 
pliksidega on palju igast asju tehtud saanud ja ma tõesti naudin nendega koos olemist. võtan viimast. 






kuna see nädalavahetus oli Memorial Day nädalavahetus ja esmaspäev oli riiklik püha siis oli 3 vaba päeva jutti. sõbrad läksid mul Nashville'sse kus ma varemalt käinud olen, seega ei hakanud kaasa minema. ja no mul üks sõber pakkus randa minna. pühapäeval minna ja esmaspäeval tagasi. tapvalt 7h sinna ja 8,5h tagasi. mis on kahe päeva kohta meeletult palju sõitmist. miks me kuhugi lähemale randa ei läinud? ta ütles, et see populaarne rand siin lähedal on alati meeletult inimestest pungil ja ega ma ka ei tea. 

läksime siis Myrtle Beach mis asub South Carolina's. 

ja no pshh savi. sinnasõit oli super. ei mingit liiklust ega midagi. 



nii kummalised autod ikka vahepeal :D 
ainult Ameerikas 



 sik-sakiline ranna panoraam. 

hoolimata sellest kui tugev mu päikesekreem ka ei olnud, sain ikka korralikult ära põletud (vale vorm on sõnal aga ma ei tea kuidas see õige on). 
aga ookean oli tõesti soe. ja lained on seal lihtsalt meeltult metsikud. ujumisest ära üldse unista. juhul kui sul pole probleem vahepeal seal meeletus soolases vee all ära käia. 
aga ja. hästi mõnus oli.
nagu mul sõber naeris et valge inimese probleemid see päikese käes ära põlemine :D


ja siis õhtul käisime Myrtle Beach Broadwalk'il. jalutasime rannas ja tegime väiksed dringid. iseenesest polegi seal nagu midagi peale selle. 
ja mis seal kandis hästi teistsugune on, on see et seal vuravad igasugused mootorrattad ringi. hästi omapärased. värvikirevad. tõesti igalpool. siin minu piirkonnas ei näe seda nii palju. mõni üksik. aga seal oli tõesti ikka suur enamus.

ja siis mõned pildid ka.









  mis värk on nende autodega et kummid nii naljakalt suured all. nagu ämblik :D




ja jälle olen nädalakese lähemal koju tulekul. 

No comments:

Post a Comment