Tuesday, February 11, 2014

Day #133

kirjutan põgusalt mida ma siis teinud olen ja värki. 


kuna mu vanemad guašše saatsid siis läksid need ka kohe käiku. 
neil Ameerikas pole neid värve. või vähemalt mitte sellisel moel. ma ei saa ikka sellest üle.
aga lapsed on neist meeletult vaimustuses. 
ja eile tegime muidugi Valentine's Day kaarte. 



ja kes selle segaduse pärast ära koristama peab?! MINA! aga mul ei ole selle vastu midagi.



neil on siin nii lahedad laste raamatut. raamatust on audio tehtud ja seal on nii lahe laul. naljakas. see kummitas mind kaua. 
ma olen ise üks suur laps. 

ehk on teil õigus, ehk ma pole päris täiskasvanu. aga ma armastan seda. 
ja see on see mis loeb. 


ja tüdrukud muidugi proovivad mu kingi. we had so much fun on that morning. me saime palju palju naerda. 


kuna ma nüüd koolis käin, siis ma saan tasuta viirusetõrje programmi alla laadida, ja kuna ma olen täiesti kindel, et mu arvuti kubiseb neist, siis laadisin selle alla, hoolimata sellest, et mul on viirusetõrje olemas, aga tundub, et see ei tööta. uninstall'isin vanad ja lasin uuel oma töö teha. 
ja ma ei eksinud arvates, et mul on palju viiruseid. loodetavasti lähevad asjad nüüd paremuse poole. 
ja kui ei, siis pean väliskõvaketta ostma või mis iganes see pole, ja ma olen teinud õige valiku parima sõbranna valimisel siin (mitte et ma seda valisin, saatus) aga ta oskab format'it teha. ma ei suuda seda uskuda. ta suudab mind ikka jätkuvalt üllatada. 




ma olen hea lapsehoidja. ja öelge te kõik mis tahate, aga minu meelest on see üks parimatest töökohtadest üldse. see ei ole alati lihtne, aga ma ei oska lapsi mitte armastada.

ja kuidas ma selle kunagi siin jätan ja Eestisse tulen?! I will cry my eyes out for sure!



esmaspäeval tööpäeva pole. oh. kolm puhkepäeva. kõlab paganama hästi. 
ja mind kutsuti nädalavahetusel lumelauatama. ma ei tea kuhu. ma tean, et minek on reede õhtul ja tagasi olen pühapäeval. ma loodan nüüd et plaanid ei muutu. 
ma pole kunagi lumelauatanud. + mul pole siin erilisi talveriideid, aga who cares. ma olen kindel, et see saab lõbus olema. 

ja ilmad tõotavad minna külmemaks. ja lubatakse J Ä L L E lund. ma pole vaimustuses. 
kus sa kevad oled?!

I am in US. I still find it sometimes hard to believe. I made my dream come true. and I love what I'm doing. I love my life here. I never imagined I can have so much fun here. this is a huge adventure for me. 
I am really happy to be here. to live the life I've never imagined I could live. 

te olete nii paljust ilma jäänud. 

No comments:

Post a Comment