Wednesday, February 12, 2014

Day #134

täna hommikul sain kaua magada, kuna host mom pidi tööasjust reisima. aga ometi pidin äratuskella panema, et homseks koolitöö ära teha. ja tahtsin veidike lihtsalt lebotada enne tööpäeva. 

kui ma siis alla läksin, et auto võtmed võtta ja noorimale kooli järele minna, peatas host mom mu ja ütles, et ta ei reisi täna kuna meil on siin suur tormi hoiatus, siis kardab ta, et ta ei saa tagasi enam. 
ja siis ütles, ta mulle, et ma teen suurepärast tööd. et ma olen fenomenaalne. ja nad hindavad väikseid asju mida ma majas teen. ta ütles, et ta teab et nad ei ütle seda mulle tihti, aga nad tõesti hindavad seda kõike. 
 that made my day!

ja ma ei tahagi et nad seda mulle iga päev ütleksid, sest muidu muutuks see mitte midagi ütlevaks. 

ja mul on hea meel, et nad arvavad et ma teen suurepärast tööd. 

ja ma ütlesin talle, et on raske tüdrukuid mitte armastada. 

ja tüdrukud ütlevad mulle iga päev, et nad tahavad et ma pikendaksin teiseks aastaks. 

ma armastan neid! ma tõesti armastan. 
ja mõelda vaid, et kaks ja pool kuud tagasi tahtsin ma programmist loobuda. oh isversusverjusver, ma oleksin nii paljust ilma jäänud. ma oleksin seda kahetsenud. 
ma tõesti tunnen, enda üle suurt uhkust. 

1 comment:

  1. Ma ju ütlesin :)) Näen Sinus nii tihti ennast. Heameel, et naudid :)

    ReplyDelete