Monday, February 3, 2014

Day #125

täna on viimane puhkuse päev. ja täna on ka ühtlasi esimene päev, kus ma tõesti puhkan. võtan rahulikut.

eile oli esimene päev, kus ma ei tundnud end haigena. ma tõesti hakkasin juba lootust kaotama.

yup. ma kaunistasin oma seina ära. tahtsin tulesid osta, et panna voodi kohale aga neid ei olnud kusagil. öeldi, et tule oktoobris-novembris tagasi. sellest on kahju, aga nii on ka vägev.



reedel oli meil tüdrukute õhtu. enamus Au Pair'e keda ma kutsusin ei saanud tulla, kuna just sel reedel pidid nad lapsi kauem hoidma. seega olime mina, Noelia ja Gabs.


Noelia muidugi oli hilineja. nad plaanisid tulla umbes 7ks. aga kuna Noelia on alati suur hilineja siis jõudsid nad 8ks. selles suhtes, mul oli päeval asjatoimetusi ja ma hakkasin ažuud tegema alles mingi 6PM, samal ajal Marjuga skypides. toorjuustu koogi ja salati tegin eelneval päeval valmis. seda kooki pole kunagi varem teinud aga super hästi tuli välja.  ja nad kiitsid mu tehtud toitu. täiega hea olevat olnud. kui palju seda järgi jäi. 
ja kui Angelo Noeliale järgi tuli siis me Gabyga lihtsalt tšillisime, rääkisime ja kuulasime muusikat. nii tšill.

ja laupäev. oh. meeletu. pöörane. ma tegin endale tatoka. ma ei suuda seda uskuda. ma olin seda kaua plaaninud ja olen selle korralikult läbi mõelnud. seega ei saa keegi mind süüdistada selles, et uisa-päisa tehtud. ma tegin enda parima pöörase sõbrannaga endale tatoka. ta ütles, et ta poleks seda teinud siis kui ma poleks teinud. enne tatoka tegemist ütles ta mulle "I'm doing this cuz of you my best friend, now you have to extend!" ta ei teinud seda ainult minu pärast, ärge saage valesti aru. me plaanisime koos seda teha, aga ilmselt olen ma hulljulgem kui tema. ma ei näinud põhjust enam kõhklemiseks. mul oli võimalus ja ma tegin selle ära. ma tegin selle kohta, kus ma seda ei näe, kus see mind häirima ei saa hakata. aga ma tegin selle kohta, kus selle tegemine meeletult valus on. see oli kohutav. aga ma ei nutnud. pisarad isegi ei tulnud silma. ilmselt on mu valu taluvus lävi suur. ma arvasin, et see võtab aega 2-3 tundi, aga minu üllatuseks oli see 5-10 minutiga valmis.  ja siis pärast mind tegi Gabs. ja tal polnud üldse valus. 
perfect day!

 all järgnevad pildid on suvalised pildid paljudest tatoveeringu ideedest mis neil seal üleval olid, ja seda idee materjali oli kohutavalt palju.





ja pärast tulime minu poole. ja siis läksime sõpradega vesipiibu paari ja nautisime seda melu. ja mul oli nii tore. ideaalne päev suurepäraste inimestega. gotta love it! 


ja eilne päev oli lihtsalt suuuurepärane. ma nautisin. ideealne nädavahetus. lihtsalt paremat on raske tahta.

ja homme on juba tööpäev. nii ruttu. 
ja pärast tööpäeva kohe kooli. oh. ma ei oota kohe üldse. 

No comments:

Post a Comment