Wednesday, September 3, 2014

Day #338

täna on mu esimene tööpäev kus ma reaalselt töötan super vähe. mis tähendab minu jaoks üli palju vaba aega. poolteist tundi hommikul ja suts üle kahe tunni kui pliksid koju tulevad.
kusjuures jube kahju oli ja meele tegi kurvaks nägemas neid kõiki bussile minemas.

eile oli mul järjekordne vaba päev. käisin vanaema basseini ääres. lihtsalt selline hästi tšill. ja siis sain kokku ühe pliksiga kellega ma veini festivalil tuttavaks sain. ja pärast koju tulles lootsin, et saan ilusti puhata ja maha istutada (mitte, et ma seda terve päeva teinud poleks), sain ma kutse Led Zeppelini cover bändi kontserdile, kelle kontserdil me varemalt käinud oleme. ja ofc ma läksin. ja nad on tõesti tõesti head coverdajad. tõesti super hääl. hästi tore õhtu oli.

No comments:

Post a Comment