Sunday, September 21, 2014

Day #356

okei. ma pole vist päris palju kirjutanud.
kõik on olnud hästi segane minu jaoks ja on siiani.

Halloween on tulekul mille pärast olen ma üpriski elevil. juba igast kõrvitsa asjad on müügil. ja kohati vaikselt tulevad juba jõulu asju ka.

käisin eelmisel nädalal Eesti pliksiga pesapalli vaatamas. ja mu Prantslannast sõbrants oli ka. seda ma vist siia ei kirjutanud. aga hästi naljakas oli Eesti keelt rääkida, aga nii hea tunde tekitas. pani ikka kõiki ja kõike igatsema.



töönädal on möödunud selliselt vahvalt. pliksid ikka tahavad minuga mängida ja kõkutavad naerda. kõige parem tunne ever kui kuuled neid naermas ja sul on endal nii hea ja rõõmus. jõime pliksidega teed ja jutustasin oma 8 aastasega oma pool tundi. ja ma reaalselt tundsin nagu ajaksin juttu täiskasvanuga. ta nagu täiega mõistab mind, mis on nii kummaline. aga ma nii armastan seda kuidas ma saan temaga nii muretult juttu puhuda. ma ei usu et ta 8 on, tegelt ka. 8 aastane ei saa minuga nii täiskavanulikku juttu ajada.

plaanisime Lia'ga kokku saada septembri alguses, aga mõlemad jäime haigeks suht samal ajal. ja ta kutsus mind sellele üritusele, millest ma loodetavasti pilte ära ei unusta lisada. nii vahva oli teda üle pika aja jälle näha. ta on selline inimene kes lihtsalt on nii südamlik ja soe ja hästi vahva. ma ei suuda uskuda, et ta oli kunagi mu inglise keele õpetaja. ma ei suuda uskuda, et ma temaga USA's kokku saan. nii utoopiline. aga nii ülimalt vahva. loodetavasti tuleb ta mulle külla, et me koos DC'sse saame minna. see oleks nii kift.
kutsusin ühe uue Au Pair'i kaasa, kes on nädal aega siin olnud ja kellega ma alles täna hommikul teda peale võttes kohtusin. hästi tore pliks on.












ahjaa. mu pikendamine on siis ametlikult vastu võetud. kuigi minu paberid läksid kuhugi kaduma. kuidagi nii kummaline. ma ei saa öelda, et ma olen ülimalt õnnelik, et mu pikendamine on korda läinud. selline. okei. mida iganes on. mul on hea meel selle üle, et mul on aega, et USA veel rohkem avastada, sest on nii palju kohti kus ma ei ole käinud aga tahaksin.

täna käisin Alicia'ga kanuutamas. nii lahe oli.


ja lisan siia lihtsalt siis pilidmaterjali ka mille üle kurdetakse et mul vajaka on ;) 

Chalk Festival'ist mõni pilt sai tehtud. kahjuks pärast ei jõudnud :(







minu ainus tööülesanne pärastlõunal






jaaa suvakas pilt metroojaamast :)


aga hei. kõik läheb paremaks. 



No comments:

Post a Comment