Thursday, September 11, 2014

Day #346

ma vaevu teed tööd. ma saadan lapsed hommikul kooli ja siis on tundide viisi vaba aega. mida ma suudan hästi ära sisustada. ja siis tulevad nad koju ja mõni tunnike tööd ja kõik. ma tunnen, et tahan teha palju rohkemat. mis nagu nad ütlevad on iga Au Pair'i unistus. tööd teha nii vähe nagu ma seda teen. ei tule vist 20 tundigi nädalas.
ma olen ausalt öeldes väsinud siinsest elust. mulle ikka jubedalt meeldib siin ja kõik. aga lihtsalt see excitement on ära kadunud. kui ma mõtlen et oleksin vähem kui kuu aja pärast juba kodus siis see lihtsalt paneb mind mõtlema miks ma pikendasin. ma tunnen, et olen valmis kooli minema, mida ma aasta tagasi ei tundnud. ma tunnen väsimust. ja seda on nii mõnedki mu sõbrad siin öelnud, et väsimus on sellest.
eile läksin ma stand up comedy't vaatamas sõbrantsiga.
mu pikendus paberid pole ära tulnud. mis sest et mu aasta lõpeb ära mõne üksiku nädala pärast. osa minust loodab, et mu pikendamist ei võeta vastu, et saaksin koju minna. osa minust pole ehk veel valmis.

tegin inglise keele placement testi koolis ja mu suuline inglise keel on advanced. kui seda testi tegemas käisin ja nad küsisid, et millistest kursustest huvitatud olen. ja siis ma ütlesin, et I'm done inglise keele kursustega, ütlesin, et mu inglise keel on praegu juba täiega hea, et mul pole neid vaja. ja siis neil oli nagu "ooo sa oled nii enesekindel." ja kui ma tulemust nägin siis mul oli nagu "told ya"

I mean, I still do things, a lot. but at the same I am tired.

No comments:

Post a Comment