Sunday, October 5, 2014

Day #370

jõudsime Aliciaga arusaamale, et aeg lihtsalt lendab. mitte, et see mingi elusuur uudis või arusaam oleks, lihtsalt kõik on nii ruttu käinud. juba oktoober. misasja. alles oli septemberi algus kus pliksid kooli läksid esimest päeva. 

eile õhtul käisin ühe Rootsi tüdrukuga dringil. ja no nii hea on kellegiga nii lähedalt suhelda. selline peaaegu kodune tunne oli. ma ei taha, et te mind mingiks veidrikuks peaksite (mida ma tegelikult vast veits olen ka omal moel), aga see et keegi sealt kandist on teeb mind alati nii rõõmsaks sest neid tüdrukuid pole sealt kandist siin palju. 

täna oli Scavenger Hunt DC's. mingi oma 100 Au Pair'i oli vähemalt seal. selline hästi lõbus päev oli. tutvusin uute tüdrukutega. mis on alati hea. hästi toreda seltskonnaga sattusin kokku. 
meid pandi gruppidesse. ja siis üks saksa pliks kes minu ja Alicia'ga ühel kursusel oli kutsus meid oma gruppi. ja no ühed teised kutsusid ka. ja me läksime selle saksa pliksiga. ja seal olid kõik sakslased ja neil oli kuidagi nii oma teema ja no ma ausaltöeldes ei viitsi sinna end viiendaks rattaks suruda. ja nad ei hakanud kohe nagu juttu ka ajama nagu, omavahel seal. ja siis ma ütlesin Alicia'le et ma lähen teise gruppi. kuidagi selline kahepalgeline tunne tekkis või selline nagu kummaline. aga sa pead endale mõtlema eelkõige. ja kuna ma tundsin, et tahan uute Au Pairidega tutvust teha ja nad kuidagi olid avatumad siis tahtsin nendega olla. (nagu väike laps, no asuõna, Tiiu mida sa endast mõtled). kusjuures siin olles olen ma muutunud hästi palju avatumaks. ma olen selline ülevoolav ja tore ja lõbus ja viskan nalja ja hästi soe inimene. ma arvan vähemalt. mis on minu meelest nii hea muutus. kuigi mitte alati. aga siiski, palju on muutnud selle koha pealt. 
ja no nii toredad pliksid olid seal. 

USA värvides kaelakeed ja see tundlatega peavõru ja mu hokimängu pilet. yay!

DC muuseumi vetsu seinalt avastasin selle lausejupi. peaaegu et ei pööranud tähelepanu. ja no pidin pilti tegema ka.
minu meelest hästi õnnestunud :)




 siin on see vahva grupp kellega ma koos seda mängu mängisin. 



 ja ma sain kutse hokimängule. millele minemata ma kohe muidugi ei jätnud. korvpall ja ameerika jalgpall on veel vaatamata. aga küll ma jõuan neile ka.
hoki on hästi lahe. tekkis tahtmine endal uisutama minna. see mäng on just selline kiire ja elav ja no ikka kaklevad ka veits. mulle jättis hästi hea mulje. ja no läheks teinekordki. pesapallist palju palju palju parem. no nii hea meel on et kaasa kutsuti. ja ma muidugi küsisin, et kas võin sõbrantsi kaasa tarida, ja otse loomulikult Alicia oli valmis tulema, mis mulle tema juures nii meeldib. nii kerge on temaga plaane teha.





nii vahvad poisikesed. rohkem küll kukkusid kui mängisid aga noo niiiii armasad!


ja no suutsin jälle haigeks jääda. nii külm on olnud paaril viimasel päeval. võtsin isegi mantli kapist välja. eelmine aasta kui siia jõudsin siis sain kuukese kindlasti lühikestega käia. 
no ilm ei tõota head. 

No comments:

Post a Comment