Sunday, October 19, 2014

Day #384

pildimaterjali mul sel korral pole.
paneks vist mõned mõtted kirja.
on see ikka hea idee?

kui sa arvad, et Ameerikas kokkusattumusi pole, et kohtad kedagi kes on kuidagi seotud kellegiga keda sa tead, siis arva uuesti. paned puusse kui arvad, et seda ei juhtu siin. naljakas kuidas see kokkusattumus nii suvalt välja tuli. mis ma ei tea teagi mida arvata. kohati kodune tunne tuli sellega, sest Eestis on see pea alati nii, et kuidagi on ikka seotud.

nädalavahetus on möödunud hästi kiirelt ja tegusalt. kahel päeval on DC's saadud käia. olen leidnud uued õiged inimesed enda ümber. millest on mul nii hea meel.

hästi lahe on näha filmides või siis lugeda raamatut kus on need kohad sees kus sa oled varemalt käinud. DC ja NY.

ma olen tegelt hästi väsinud. kirjutada oli mõttes nii palju. aga ma ei jaksa lihtsalt. uni tikub silma.

aga ma loodan et teil kõigil Eestis hästi läheb.

No comments:

Post a Comment