Tuesday, October 7, 2014

Day #372

ma olen suutnud korralikult haigeks jääda. eile õhtul jäin magama umbes poole kaheksa ajal. ja ega see uni nii magus ka nüüd polnud. ja hommikul host mom ütles, et ta on hommikul ise, et mul pole vaja midagi teha, aga läksin alla tassikest teed jooma, vett ei suuda juua, alati liiga külm kurgule. ja kui ta küsis kuidas mul on ja ma talle ütlesin, et pole üldse hea, siis ta hakkas pakkuma igast rohte ja ütles, et ma peaksin oma vabatahtliku asja koolis tühistama ja koju jääma, ja ütles, et mul pole vaja täna tööd teha, et ta saab hakkama. et ma lihtsalt puhkaksin ja terveneksin. ta ütles, et ta teab mis tunne see on kui sa oled haige ja ema pole lähedal, ja ma tunnen et ma tõesti tahan et ta siin praegu minuga oleks, minu eest hoolt kannaks. ta ütles ka, et talle pole see üldse probleem, et ma olen üks ta tüdrukutest, ja no see tegi küll ikka tuju palju rõõmsamaks. alati on hea selliseid asju kuulda. ta ikka ütles, et kui midagi on vaja ja et kui ma arsti juurde tahan minna siis ta võib mu sinna viia. ta ei pea seda tegema, aga see on nii tore et ta seda pakkus.

ja see on reaalselt nagu mingi seitsmes kaheksas kord sel aastal haigeks jääda. kuidagi nii vastuvõtlik olen.

ja no täna ei tööta ma. olen kokku maganud oma 15 tundi ja ikka on veel tohutu uni.
hästi tore on alustada oma teist aastat siin haigena. ja hei. mitte et ma nädalavahetusel road trip'ile ei plaani minna. kui endiselt haige olen, siis ma küll kuidagi ei saa minna.

loodan et kõik läheb paremaks.

No comments:

Post a Comment