Monday, April 14, 2014

Day #195

lastel on vaheaeg, mis tähendab, et kõik kolm tüdrukut on minuga kodus. mis tähendab minu jaoks ekstra tööd. aga vast on lihtsamgi, saavad omavahel mängitud.
ja mul on koolil viimane nädal. neljapäeval on mu kursus lõpuks läbi. oh. can't wait.

hommikul vaatasin meilid sipsti läbi, ja avastasin host mom'ilt kirja, kus ta andis mulle ideid mida lastega sel nädalal teha ja mida mu graafik siis endast kujutab. sest kui ma peaksin esmaspäevast reedeni poole kaheksast kuni õhtul poole kuueni või kuueni töötama, teeksin ma ületunde. aga, nagu ma juba mainisin, siis meilil oli veel, et nad lähevad mägedesse neljapäeva pärastlõunal, et lastega aega veeta. mis tähendab minu jaoks sel nädala 3,5 tööpäeva. neljapäeva pärastlõuna on vaba ja terve reede ja nädalavahetus ka. väike mini puhkus. ma vajan seda. ma vajan aega enda jaoks.

ma olen lugematul arvul ära põlenud. või noh. ei ole jõudnud korralikult päikesepõletusest normaliseeruda, kui juba uus tuleb. mu päikese allergia on kohutav. eile kui ma rattaga sõitma läksin ja sõitsin päris kaua, siis allergia läks nii kohutavaks, et pidin otsa ümber pöörama ja koju väntama. kui muidu läheb kõik lihtsalt veits paiste ja võib esineda sügelemist, siis eile tegi see päike mulle valu. mu nahk põles kuumusest.

tahate teen teid kadedaks?! eile oli 28C siin. meeletult hea.

ja ma võtan juba jumet. ei ole enam valge. ja seda kiiremini kui eestis.

nädalavahetusel ma ei saanud end välja puhatud. kuna läksin reedel Lindaga baari dringile, jõudsime minu poole umbes pool üks öösel ja äratuskell särises 7:15AM, kuna plaanisime varakult metroga DC'sse minna Cherry Blossom Festivalile ja neid puid vaatama. välja puhata ilmselgelt ei saanud.
ja õhtul oli Gabsi sünnipäeva BBQ.

pühapäeval äratati mind varakult üles. umbes pool kümme. mis on kohutavalt vara. magasin umbes 5 tundi.

ma olin tõesti väsinud. aga oli vaja rattaga sõitma minna. ja muid asja toimetusi teha.

õhtul ei läinud varakult magama ka kuna ma olin raamatut lõpetamas. magama jäin pool kaksteist.
ja esimene äratus oli 6:30, aga kuna host mom ei saatnud sõnumit et pean varakult pihta hakkama, lükkasin äratuse pool tundi edasi. ja kui telefon 7AM häält tegi, vajutasin selle kohe kinni ja kirusin end. ja vajusin unne.
ma magasin sisse. ma olin lihtsalt nii väsinud. tegin silmad lahti 7:20, ja mu tööpäev hakkas pihta 7:30. shit! 10 minutit. ülikiirelt panin riidesse ja tegin palju muud. ma jõudsin valmis. aga see üli napikas. seda ei tohi juhtuda. see äratas küll korralikult üles.

No comments:

Post a Comment