Sunday, April 27, 2014

Day #208

laupäeval oli noorima tüdruku sünnipäev. mis puutub vanematesse inimestesse pole ma väga seltskondlik. ma ei suuda kuidagi hästi kontakti luua emadega. no ei ole midagi väga ühist.
aga ei. tšill oli. palju palju lapsi oli. ja siis ma üritasin neid ka tegevuses hoida. Rachel'i ema pidi ära minema ja siis ta muutus täiega häbelikuks ja siis ma üritasin teda mängima saada. lõpuks sain ka ja siis oli kõik hästi. aitasin nii palju kui sain. host mom hiljem tänas et lastega aitasin. neid oli tõesti palju. aga tundus et neil oli lõbus.

ja siis. pärast 2:30PM mõtlesin mida ma ülejäänud päevaga pihta hakkan. mitte midagi polnud plaanitud. oleks kohutav olnud laupäeval kodus olla. ma oleksin kasvõi üksinda Arlingtoni sõtinud, klubisse läinud ja seal üksinda tšillinud, küll ma inimesi oleksin seal leidnud, aga koju ma jääda ei kavatsenud. 
tekstisin umbes kolmele inimesele kellest üks ei vastanud ja teisel oli õe sünnipäev. ja Hobbit guy oli lihtsalt viimane variant. ma olin temaga paaril kohtingul Jaanuaris äkki, mitte midagi tõsist, aga täitsa tšill oli ja siis otsustasin talle tekstida. ja poole tunni pärast olingi Burke Lake'i juures ja jalutasime ja lihtsalt lobisesime. naljakas kui ta mulle kätt ümber panna tahtis, siis ma reaalselt pistin kaugemale jooksu. ja ütlesin, et ei ei. ma ei suuda teda võtta sellisel moel. ta on mulle kind of sõber. aga ta on hästi muheda jutuga, vahepeal ajab küll lolli juttu aga muidu oli tšill.
õhtul läksin Eddie juurde ja vaatasime filme. esimene oli mingi gängster film, mis mulle väga peale ei läinud, kuigi parem kui nii mõnedki filmid mida me varemalt vaadanud oleme. ja siis pärast ei tundnud ma, et olen väsinud ja siis ta pakkus muud filmi vaadata. milleks oli Avatar. olen seda enne näinud, aga päris mitu head aastat tagasi. minu meelest praegu tundus see palju lahedam kui omal ajal. Eddie muidugi magas. ja just kõige põnevama koha pealt klõpsas ta teleka kinni. ilmselt arvas et ma jäin magama. great. just great.

ja täna käisime võrku mängimas. olin nii heasüdamlik, et nõustusin ühe tüdruku auto peale võtma, hoolimata sellest, et ta elab suht kaugel ikka. oleksin kiiremini ilma temata sinna saanud. ja siis kas te saate aru. olin siis Lindaga poes, et puuvilju ja mingit kerget näksi kaasa osta. ja siis ta ütleb, tänan aga ma ikkagi ei tule. plaplapla. ja siis räägivad meie grupis ja siis ta ütleb:"hei, ma ikkagi tulen" ja siis ma küsisin, et kas ikka kindlalt, sest ma olen poes ja hakkan kohe kohe sõitma. ja siis ta jajaja, ikka. ja sõidan siis tema poole ja ühel hetkel ütleb Linda, et "hei, ta just ütles, et ei tule" ma mõtlesin mida pekki. sa ei tee inimestele midagi sellist. mina heast südamest pakun, et võin ta auto peale võtta, hoolimata sellest, et ta ei jää mulle tee peale, ja siis pärast mitme kordset ümberotsustamist siis kui ma juba sinna teel olen ütleb ta, et ta ikka ei tule. mis kuradi inimene sa oled?! sa ei tee inimestele nii. ma olin nii paganama vihane. ja kui Linda kirjutas, et ma oleme tegelikult sinna poole teel, siis ta ütlest "oh, okei, ma siis ikka tulen. ma lihtsalt ei tahtnud tüliks olla". ma olin talle eelnevalt selle tülinaks jutu peale öelnud, et ma teen seda sest ma see pole mulle tüliks. kuigi tol hetkel see tõesti oli rohkem kui tülinaks olemine. ma olin tõesti vihane. ja seda põhjusega. 

okei. leppisime kokku, et saame seal kokku kell 2PM. me jäime hiljaks umbes 44 minutit selle pideva otsustamatuse pärast. ja muidugi Gabs ja teised saabusid 3:30PM. aga selles suhtes me läksime võrgu platsile, ja seal oli hästi palju inimesi nagu arvata võib, ja siis keegi küsis "kas te tulite ka BBQ'le?" ja siis me mingi eeei. ja siis nad kutsusid meid sinna "oh, aga tulge ikkagist, meil on palju süüa, juua. ja meil on mängud korraldatud" mingi kirikute kokkusaamise värk oli. jumalast me ei kuulnud midagi. ja siis me mingi tavaiks. ja siis saime tuttavaks paljude uute inimestega ja kõik olid super sõbralikud. ja üks tüdruk elab minuga samas linnas, kellega ma saan jõukas koos käima hakata. yay! oligi üksinda veits igav. 
ja siis mängisime võrku. ühel hetkel avastasin ma, et ühel pool olid Lõuna-Ameerikast pärit tüdrukud ja teisel pool Eurooplased. ja me olime ikka hea tiim. ühel hetkel kuidagi vahetus ja olime kolm kolme vastu. ja päris tasavägine oli. aga ma tegin viimase skoori ja me võitsime. YAY!
hästi lahe oli. me teeme seda kindlasti veel. ehk pärast suve oleme pro'd. 
mitte keegi meist polnud võrgu mängijad, aga meil läks päris hästi kui aus olla. algus oli veits paha, aga pärast saime ikka korralikult mängitud ja mul oli tõesti tore.

ja pärast lobisesime veits.
.




No comments:

Post a Comment