Tuesday, July 1, 2014

Day #274

 sel nädalal on neil laagrid hommikuti, mis tähendab minu jaoks paar tundi vaba aega. jess!

eile pärastlõunal läksime muidugi vanaema juurde, et basseinis ujuda. ja vanaema sõitis puhkusele ja kui ma talle head puhkust soovisin ja et ta reisiks ohutult, siis soovis ta mulle head vanemate külastust ja et ta loodab et kõik läheb hästi. ja siis sel hetkel olin ma kummastatud. ja siis sain aru, et sinnani on vähem kui kolm nädalat aega. oh. can't wait! ja see tegi tuju palju rõõmsamaks.


tüdrukutele meeldib mu päikseprillidega mängida.
keskmine ütles eile "True, those are cool sunglasses and cool people wear it, but you are not cool" siis ma ütlesin talle naerdes "You do know how to cheer me up" ja siis ta ütles "You are not cool because you are awesome!" oh kuidas ma neid armastan


kiirteedel ürita siis GPS'il silma peal hoida + jälgi et valet exit'it ei võta sest kui mööda paned, siis on palju keerutamist. pildilt ei tundugi nii hull kui ma arvasin.
tavaline.



eile käisin korvapalli meetup'il. mis oli päris hiline. 9pm hakkas. aga kuna ma nii tundsin sellest puuudust ja kusagil lähimat korvpalli meetup'i pole siis otsustsin sinna minna. sõitsin sinna oma 45 minutit. way too much. kui ma kooli ustest sisse läksin, siis sain päris palju pilke. 15 meest ja mina. ma pidin palju vaeva nägema, et mitte naerma pursata. ma ei tundnud ebamugavust, üldsegi mitte. ma olin veits heidutatud sellest et nad on raudselt head mängijad ja ma lihtsalt sakin. nad mängivad seda teistmoodi, nagu street basketball. ja neil on omad reeglid ja vahest ma ei saanud aru miks nad midagi tegid. aga ma olen hea kaitse mängija. ja nad oli üllatunud. kiitsid ja värki. ütlesid ma ikka tagasi tuleksin, hoolimata sellest siis, et see mul nii kaugel on. muidugi palli mulle väga ei söödetud, sest ma olen ju ikkagi tüdruk. ja ma tundsin puudust oma tüdrukutega mängimisest. hästi toredad olid nad kõik ja toetavad. 
koju jõudsin pool kaksteist õhtul. 
olin surmväsinud, aga und ei tulnud enne poolt ühte. ja hommikul üles ärkamine oli kohutav. 

ehk homme ma ei lähe. aga mõnel korral ikka tahaks minna uuesti. igapäevaseks käimiseks on vahemaa liiga suur.






reedel on 4th of July! yay! vaba päev ja ilmselt lähen Gaby ja ta poisiga DC'sse. that's a must!



No comments:

Post a Comment