Saturday, January 11, 2014

Day #101

ei jõuagi väga siia kirjutada. või noh. polegi nii meeltult kirjutada. ma kujutan ette, et te, kes te mu blogi loete, olete tüdinenud sellest, kuidas ma praktiliselt iga päev kirjutasin oma tegemistest. 

mis ma sel nädalal teinud olen? hmm õppisin korralikult sõiduteooriat. neid küsimusi on meeltult nagu arvata võite. aga enam vähem selge on. aga ma ei lähe testi tegema enne kui 100% kindel pole. ilmselt siis kui pere puhkusele läheb võtan kätte ja lähen teen ära. 

kuna sel nädalal oli tüdrukutel mitu päeva kool edasi lükatud kahe tunni võrra, siis ühel päeval teadsin ette valmistada järjehoidjate tegemise. ja nagu arvata võite tüdrukutele meeldis. ja ma vorpisin neid järjehoidjaid ikka korralikult omajagu. HM kiitis ideed. 

ma pean selliseid ideid veel otsima. 





 ja siis kui mul tuleb eesti toidu igatsus peale teen ma lõunaks endale ja noorimale midagi eestipärast (mida ma ausaltöeldes pole väga viitsinud teha).
kui ta mu valmistatud toitu nägi siis ütles, et ta ei taha seda süüa. ja kui ma ütlesin talle, et ta ei pea seda sööma, et ma söön igaljuhul, siis ta tahtis ka. "okay Tiiu, I will try a little bit, and if I don't like it, it's okay, because you don't need to like everything" nagu ma talle alati ütlen. nad armastavad võrrelda seda toidu mitte meeldimist sellega, et mulle ei maitse beanut butter.
igastahes noorim proovis. ütles, et on liiga vürtsikas, et talle ei meeldi. aga ise sõi mõlema suu poolega edasi. ja kordas ikka ja jälle, et talle ikka ei maitse. ja siis ma naersin, küsisin talt, et miks ta siis seda sööb kui talle see ei maitse. ja siis ta lihtsalt kõlgutas õlgu ja naeris. ja kui ma ütlesin, et talle see ikka meeldib, siis ta nõustus minuga.


mul oli raske nädal. 

inglise keele test. hmm. sain tulemused teada. kui ma nüüd mõtlen, et milline mu inglise keel oli siia tulles ja milline on see nüüd, siis nüüd tulemusi vaadates, saan ma reaalselt aimu ka kui palju ma paremaks olen läinud. paremuselt teise leveli sain. leveleid oli muidu 7. ja ma olen oma tulemuste üle üllatunud. positiivses võtmes.


ja eile õhtul käisin Matt'iga kinos. vaatasime Hunger Games'i teist osa. ma olen seda nii kaua näha tahtnud ja mulle täiega meeldis. teine osa on tõesti palju parem. kuigi mulle meeldis esimene ka. 
ja pärst käisime söömas. ja ma ei saa ütlemata jätta, et ma vihkan väljas söömisi. ma ei oska valida. 
ja me rääkisime ikka päris pikalt. ma olin paganama jutukas. alati kui ta midagi rääkis segasin ma vahele. ma teen seda tüdrukutega ka. ma üritasin seda mitte teha. aga ma tegin seda koguaeg ja mul oli halb sellepärast. ta on tore. täiesti teistsugune kellega ma siiamaani kohtamas käinud olen. 

No comments:

Post a Comment