Friday, January 3, 2014

Day #93

well täna pidi teoreetiliselt mu tööpäev algama 9AM. 
üles ärkates pidin šhoki saama. jälle lumi. ei. selles suhtes nii ilus on kui puud on kaetud lumega, ja mul pole lume vastu väga midagi, AGA see tähendab minu jaoks, et mul ei lubata autoga sõita. nad ei vaheta talverehve ja ohtlik on. ja ma ei taha kodus passida. mul on tänaseks õhtuks korralikud plaanid. Gabs korraldas kolmik kohtingu ja pärast brasiilia peole. ma loodan, et me mõtleme midagi välja. või loodetavasti on teed õhtuks normaalsed. 

aga kui ma oma hommiku kohvi jõin, siis saatis vanaema mulle sõnumi, et nad on lumevangis, ega saa kuidagi liikuma. et ilmselt tulevad noon'iks siia. mis minu jaoks tähendab täna ainult 5-6 tundi töötamist. well works for me. ma ei saa selle üle üldse kurta. 




ma peaks vist tõesti oma kalendrisse märkima hakkama, mis mul mis päeval on. sest juba mitmendat korda korraldasin kaks asja ühele samale ajale. upsi!

kuu lõpus juba puhkus. oh. can't wait!


No comments:

Post a Comment