Friday, January 24, 2014

Day #114

teisipäeva õhtuks tundsin ma end päris halvasti. ma olin ikka korralikult haige.
kolmapäeval jäeti lastel jälle kool ära. liiga külm oli. u -16C I guess.
host dad töötas kodust. ja ma sain kauem magada. pool kümme pidin tööle hakkama. ja kui ma treppidest alla kõndisin siis ma olin haigusest nii uimane et libisesin ja tegin korralikult lärmi. ja host dad hüppas kabinetist toolilt püsti ja vaatas ehmunud näoga mind, aga ma naersin ja ütlesin, et kõik on korras. seda on paar korda varemalt ka juhtunud. trepid on õpnneks pehmed (kõik ikkagi vaibaga kaetud nagu neil siin Ameerikas on) seega kõik oli tšill, aint veits piinlik oli.
üritasin hoida lastest nii palju kui võimalik eemale, sest ma ei taha nende ja enda puhkust edasi lükata sellepärast et ma neid nakatasin. aga no ega vist väga ei õnnestunud. aga siiani on nad terved. pole märki et oleks haigestunud. seega tšill.

eile jäeti jälle kool ära. aga eilne päev oli päris lahe. host mom jättis neile suure listi mida igaüks peab ära tegema enne kinno minekut. 12st 3ni olin vaba, sest vanaema oli lastega kinos.

ja täna on neil ainus koolipäev, ja see ka kahe tunni võrra edasi lükatud.
tegin oma art project lastega. ja oh üllatust, ainult keskmine meisterdas minuga. teised siblisid mööda maja igalpool ringi. vanim tüdruk eelistab alati midagi ise teha. ta pole kunsti värkidest meeletult vaimustuses. aga minu meelest ülilahe projekt. see on veel korralikult pooleli. hästi palju nõuab veel tegemist, pildid lisan alles siis kui see tõesti valmis saab. siiamaani tõotab tulla ülilahe. ilmselt esmaspäeval lõpetame sest pärast kooli läheb keskmine phtms kohe gymnastics'usse. ja nädalavahetustel ma ei tööta. seega esmaspäeval. sobib mulle.

enam-vähem olen terveks saanud. veits olen ikka haige. kurk on imelik vähe imelik on. aga host mom andis mulle rohtu ja eile oli juba korralikult parem. seega. loodetavasti olen homseks terve.

jaaa ma ei jõua puhkust ära oodata!






my treat :)


ei jõua väga enam blogida ja alati pole ka millest blogida. but I'll try my best :)

No comments:

Post a Comment