Monday, January 27, 2014

Day #117

reede õhtul otsustasin kodus olla, kuna ei tundnud endiselt end hästi. ja see nädal ma ei teinud phmts midagi, see tundus nii mõtetu. nii kuidagi sisutühi. ja veniv. tänaseks tunnen end juba palju paremini. õrnalt ehk on veel miskit aga olen piisavalt terve et välja minna. 

laupäeval ei suutnud ma enam kodus olla. ma tundsin, et pean välja saama. seega läksime Linda, Riikka ja Omariga kinno. Gabs ja Jessica pidid ka tulema, aga kuna Jessica buss jõudis Philadelphiast alles pool kuus DC'sse siis nad skippisid kino, aga pidid meiega õhtust sööma. muidugi tuli midagi vahele, ja ma olin Gaby's korralikult pettunud. ja ma ütlesin talle ka seda. ja ta ütles, et ta ei taha oma parimat sõpra pettuma panna aga ta ei oska olukorda teisiti lahendada. aga egas film vaatamata ei jäänud. vaatasime muide 12 Years a Slave. päris hea film oli. ma oleksin mitmeil korril nutma hakanud, aga üritasin end vaos hoida. nii kurb film. aga ometi kaasakiskuv ja mõtlema panev. soovitan for sure.
ja sõime õhtust ja jutustasime päris kaua kaua. 
tore õhtu oli. 

ja pühapäeval oli mul deit. ja ausalt öeldes polnud mul õrna aimugi kellega. sest ma olen paljudele oma numbrit jaganud ja mul ei ole nimede peale üldse hea mälu. aga ma ei pidanud pettuma. ta on jutukas. ehk liigagi jutukas. vahepeal ma lihtsalt julmalt segasin vahele, et midagi ka rääkida. aga ei. mul oli tore ja hea seltskonna vastu pole mul kunagi midagi.

ja see kunstiprojekt. ma ikka vahete vahel üritan neile midagi välja mõelda. nii uskumatu kui laheda asja saab WC rullidest välja meisterdada. (ja muide, kes ei märganud, siis keskel on värvidest moodustatud Eesti sini-must-valge lipp). Host mom oli vaimustuses. 



ja homne päev veel ja siis puhkuuuus! ei jõua ära oodata. lapsed on ka vaimustuses ski trip'ist. keskmine ütles, et tal on kahju et ma kaasa ei tule. awwwi!
ja ma pean kaks korda päevas koeraga jalutamas käima. lootsin et pet walker tuleb hommikul, et siis mulle jääb lõuna ja õhtu. aga no ei. ta tuleb lõunal. mis tähendab, et hommikul ja õhtul pean temaga väljas käima. fml. ma kavatsen end igatahes korralikult välja magada.
ja kolmapäeval pean ülivara ärkama 4:00 et nad lennujaama sõidutada. ma ei pea, aga nad küsisid ilusti ja kuidas ma saan ei öelda.

ja reedel teen enda pool tüdrukutega väikse istumise. host mom ilusti lubas.

ma kavatsen endale eesti toitu valmistada. oh. tunnen sellest küll ikka veits puudust.



No comments:

Post a Comment