Thursday, May 8, 2014

Day #219

ilm lubab minna suhteliselt kuumaks. oma kolmekümne kraadi ringi koguaeg.

olen käinud noorima tüdrukuga peaaegu igal tööpäeval YMCA's ujumas nii, et need töötajad või vähemalt üks kindel tüüp viskab minuga nalja ja ütleb "see you guys tomorrow!"

täna sain end korralikult välja puhatud. kuna tüdrukutel on igast arsti ajad siis minu tööpäev algab alles pool üks. ja seal on ka vahel tund aega pausi kuna siis ta läheb arstile. seega täna kurta nagu väga ei saa.
ma vist pole varemalt maininud, aga ameeriklased mingi pärast töötavad vähemalt ühel päeval nädalast kodus. see pole ainult mu pereisa puhul nii. paljudel nii palju kui ma tean.

eile värvisime guaššidega tüdrukutega. ja siis noorimal tüdrukul kuidagi õnnestus terve nägu värviga kokku ajada. isegi silmalaug ja silmanurk oli värviga kaetud. ja siis kui ma talle otsa vaatasin, ei suutnud ma lihtsalt mitte naerda. ja talle see muidugi ei meeldinud. ja siis ma ütlesin talle, et ma ei naera tema üle, et mulle meenus üks Eesti nali mida ainult eestlased mõistavad. ja ma lihtsalt naersin. ma üritasin mitte naerda, ent ei suutnud. ja sel hetkel sain ma aru miks ma seda teen. miks ma Au Pair olen. hoolimata sellest, et nad väsitavad mind ja kraaklevad, armastan ma neid ja päeva lõpuks suudavad nad mind naerma ajada, sellised pisiasjad mida nad teevad ise aru saamata kui palju see mulle tähendab.
ma ei taha sellele mõeldagi kui raske saab olema nendega ühel hetkel hüvasti jätta.

No comments:

Post a Comment