Sunday, May 18, 2014

Day #229

räägin kiirelt nädalavahetusest, kuna kell on hiline ja tahan sellega täna ühele poole saada. aeg lihtsalt libiseb käest. 
eile käisin Lindaga kinos "Neighbors" vaatamas. supernaljakas oli. sain ikka korralikult naerda. 
ja siis käisime Town Center'is ringi, kus oli siis kunstinäitus. hästi superandekad inimesed olid koos. tegi ikka kadedaks küll. vaatasin et on pilt, aga tuli välja et maal, ja nii päris mitu korda. lihtsalt nii andekad. hästi palju kunstnikke koos, tegin ühtedest skulptuuridest pilti ka, hästi vahvad olid, aga need on mul telefonis ja mul on täna nii palju tegemist olnud, et pole jõudnud arvutisse panna. ehk hiljem lisan siia. 
õhtul läksin Eddie poole. nagu tavaliselt. mitte midagi uut selle koha pealt. plaanisime minna Gaby ja teistega välja. DC'sse klubitama. Eddie oli tööpäevast meeltult väsinud ja ütles, et ta on välja minemise poolt aga sõita ta küll ei tahtnud. ja siis ma mõtlesin, et tavaiks. sõidan siis. aga siis hakkas Gabs mingit jura ajama, et peab enne ühtteist seal olema ja kell oli kümme läbi juba. ja siis ma mõtlesin, et ma ei viitsi sinna sõita ja siis hakata kohta vahetama kuna mingi arusaamatus oli ja siis tiiruta seal ja see parkimine on kohutav. siis ma ütlesin Eddie'le et ma pole väga mineja. ja kuna ma olen kergelt tüdinenud laupäeva õhtul korteris chillimisest (mis pole iseenesest igav ega midagi, alati on tore) siis ta pakkus välja, et lähme Maryland'i täiskavanute mägnumaailma. ja nii me siis sõitsimegi sinna. hästi ülilahe koht. palju videomänge ja muid korvplalli mänge ja kõike muud jama ka. halb oli see, et see koht suleti 10ne minuti pärast kui me sinna olime jõudnud. mingi ülisuur üritus oli. interneti lehele ei suvatse keegi midagi üles panna. nii tüüpiline. nii palju kui me seal olime oli lõbus. ja kavatseme lähiajal tagasi minna. 
sõitsime siis tema juurde tagasi ja vaatasime mingit komöödiat. 
kui naljakas on Eddiest siia kirjutada. 
üks suur erinevus tema puhul võrreldes teistega, on see, et ta teab häid kohti kuhu minna ja tal on ideid. näiteks Noelia poisssõber, kui talt küsida, siis ta väga ei tea. 

ja täna käisin Lindaga Great Falls Pargis. olen seal eelnevalt talve paiku käinud. aga minu meelest on suvel palju ilusam. ja oli ka. lisasin siis pildid mida Facebooki üles ei lisanud. superilus koht on.
kohtasime ühte fotograafi seal ja siis ta ütles meile suvalt, et me magasime kursuse maha. ja siis me rääkisime juttu ja ta teeb tasuta kursusi algajatele seal kahel korral kuus. kindlasti lähme. ja siis ta näitas pisiasju mu kaameral kuidas mida. superluks. 

ma olen väsinud. ma ei taha mõelda, et homme on juba esmaspäev. kuhu see aeg nii ruttu läheb. 

korda läinud nädalavahetus for sure. 

ahjaa. skypisin vanemate ja õega. ja kui palju paremaks see mu olemise siin tegi. kuidas ma lihtsalt igatsen neid. ma annaks kõik et nendega kasvõi üks päev veeta. 
















ja mu juuksed on tavapäraselt sellised puhvis. kuivad nagu hein. 
kraanivesi on kohutav.




No comments:

Post a Comment