Friday, May 23, 2014

Day #234

see nädal on olnud pöörane. hästi palju uuendusi ja palju ümberkorraldusi käigupealt.
täna on noorimal tüdrukul viimane koolipäev, mis tähandab, et tööpäeva vahepeal pole enam kolme tunnilisi pause. mis olid minu jaoks ülimalt olulised ja muutsid asja palju paremaks. aga nüüd. oh man. iga päev ilma pausideta. ta ei tee lõunauinakuid ka. need saavad olema kolm väga pikka kuud. selles suhtes, et juuni lõpp lõpeb teistel tüdrukutel kool ära, et ehk läheb lebomaks, aga vaevalt. et kõik kolm ühe asjaga nõus oleksid on pea ilmvõimatu.
positiivne on see, et välibasseinid avatakse esmaspäevast, 2 tükki on juba praegu avatud. ja mul on kaart millega ma saan ka vabal ajal käia. ja nii palju kui ma tean, ei olen need hooaja passid just kõige odavamad, aga ma ei pea selle eest midagi maksma mis on super. nagu jõusaali kaartki nende poolt. ilmselt veedal palju vaba aega basseini ääres. ja muide neid basseini kus ma lastega käia saan on kokku oma 15, seega käia igalpool nagu on.
eile käisin noorimaga esimest korda välibasseinis. ja lihtsalt paganama hea oli. väljas oli oma 30C ja vesi oli ideaalne. lihtsalt parim asi kuumal päeval. ja kui te vaid neid vetelpäästjaid näeksite. oh.

ja ma lähen ühe Austriast pärist Au Pairiga kontserdile. esimesele. The Fray. oh. I love them so much! mõtlesin ei olegi kellegiga minna, aga juhuslikult saime Lays'i läbi kokku ja tuleb välja et ta armastab neid ka. ja nüüd on piltetid ostetud ja juuli keskpaiku on minek.

kui ma siin lihtsalt Eesti keelt räägin siis mulle tundub, et ma näen unenägu, tundub kuidagi ebareaalne. mis on nii naljakas ja kummaline.

No comments:

Post a Comment