Monday, May 12, 2014

Day #223

siin on lihtsalt paganama palav. 
plaanisin pärast tööd ujuma minna. kui olin ujumisriided selga ajanud avastasin, et kõik rajad olid kinni. igast trennid. super. minu õnn. läksin aga sama targalt koju tagasi ja võtsin mp3 ja läksin jooksma. ma loll ei osanud arvata, et sellise kuumaga jooksmine on idiootsus. olingi vist ainus kes jooksis. rohkem jooksjaid vastu ei tulnud. see oli kohutav. ma tundsin koheselt meeletut väsimust. ja pidin mitemil korril lihtsalt kõndima hakkama, et mitte keset jooksu kokku kukkuda. tundsin end kohutavalt. see kuumus siin on teistusunge. hästi rõske ja kohutavalt niiske. sa ei jõua selle kuumusega midagi teha. ja kui ma koju tagasi jõudsin nägi host dad mind ja siis ta lihtsalt hakkas naerma. ja ma lihtsalt ütlesin, et ma ei kujuta ette kes need inimesed on kes sellise ilmaga siin jooksmas käivad, never again. 

laupäeva hommikul käisin ka jalutamas. lihtsalt ilm oli ilus. ja pärast tunni ajast jalutamist olin ma lihtsalt omadega nii läbi. tundsin meeletut väsimust ja uni tuli peale. 
ja nad ütlevad, et see on alles kevad. ma ei taha suvele praegu üldse mõeldagi. 
päevituda on siin ilmselt palju lihtsam. 

ahjaa. ma ei mäleta kas ma mainisin, aga ma osalesin enesekaitse kursustel. kestis kokku kolm tundi. täpselt sel ajal mil Eurovisiooni finaal minu aja järgi toimus. minu meelest hästi huvitav oli ja vajalikud teadmised. õpetati igast võtteid. 
pean mainima, et see tüdruk kes minu ja ühe teise naisega koostööd tegi, meid õpetas, ta silmad olid kohutavalt suured ja hirmutasid mind kohati, kuigi ta oli hästi tore. 

No comments:

Post a Comment