Sunday, May 4, 2014

Day #215

kust ma peaksin alustama. töönädal oli norms. 

reedel peale tööd käisin Nathaliaga väljas söömas. Mehhiko toit. minu meelest hästi huvitav. ja ta on lihtsalt nii lahe. ta on nii lõbus ja mul on temaga nii tore. pildid on allpool kusagil laiali. 


õhtul läksin Hobbit guy'ga välja. DC! hoolimata sellest, et ma polnud temaga pikka aega suhelnud oli ta ülimalt fun. ma tegin talle kohe alguses selgeks, et ta on mulle nagu sõber. ja ta näis sellega okei olevat. tal on hea huumorisoon, kuid kohati hakkavad ta naljad häirima. see lihtsalt kuidas ma sain südamest naerda, mida veel oleksin ma tahta osanud. 
klubis ütlesin talle, et ta võib teiste tüdrukutega tantsima minna, ajada oma asja. küll ma kusagil oma koha leian. aga ta ikka ütles, et on imelik tulla kellegiga ja siis kellegi muuga pidutseda. well. ausalt öeldes olin ma millegipärast tujust ära. aga siis ma lihtsalt otsustasin end vabaks lasta. lihtsalt unustada kõik mured. ja see oli super. alguses tantsisin Hobbit Guy'ga aga siis kadusime kuidagi üksteisel silmist. textisin igaks juhuks et olen katusel kui miskit on (minu meelest nii lahe, et neil on 4 korrust ja igalpool erinev muusika. katusel on kuidagi ülilahe olla ja palju õhku ka). igastahes seal ma siis olin. üksinda tantsimas. ja ma leidsin selle olevat päris kummalise ja haleda. aga mõni hetk hiljem tantsisin kahe tüdrukuga, kellega me hiljem ka numbreid vahetasime. ma ei olnud kuidagi väga huvitatud poistega tantsimast. ma arvan, et ma andsin korvi umbes 15nele tüübile. mõnega tantsisin ka veidikest aega, aga polnud väga huvitatud. mitte et nad nägusad poleks olnud. kui üks tüüp üritas minuga tantsida, siis ma pöörasin mujale ja kui ta ikka tuli mu juurde, siis ma lipsasin lihtsalt eemale ja tüübid kes seda pealt nägid naersid. 
ma lihtsalt tahtsin seda kõike nautida. lihtsalt tantsida meeletult. mida ma ka tegin. Hobbit Guy ütles, et seda oli mu näost ja kõigest välja näha kuidas ma seda kõike nautisin. 
ja ma üritasin temaga keset ööd Eesti keelt rääkida, mille ma leidsin olevat raske. 
ahjaa. ta juhuslikult leidis oma parima sõbra sealt. must aga paganama hot guy. ja siis me olime väljas ja rääkisime ja siis ta küsis mult otse "hei! kas sa oleksid huvitatud seksist musta mehega?" mis oli kuidagi nii ootamatu. ja siis ma ütlesin, et ma pole huvitatud. ja siis tuli muidugi kohe, et kas mulle mustad mehed ei meeldi. ma ei saa lihtsalt aru, kuidas nad arvavad, et nahavärv midagi loeb. minu poolest ole kasvõi lilla. 

ja kui me DC'st tagasi sõitsime, siis ta pani seda sorti muusikat mida ma armastan. ta mäletas. ma olin seda talle umbes 4 kuud tagasi öelnud. ta mäletas. ja kuidas ma lihtsalt nautisin seda muusikat. kuidas see kõik oli lihtsalt suurepärane. ta on hea sõber.
ta ka ikka üritas korralikult. aga korvi ta sai igatahes. ja 
koju jõudsin hommikul neljaks.

nõustusin Nathaliaga DC'sse kirikusse minema. ma kuidagi nagu ei oska sisse sulanduda. olin oma lillelise kirju kleidiga teiste keskel nii mitte sisse sulanduv. ma polnud end korralikult välja maganud seega olin unine ja väsinud. Jumalateenistus oli teistsugune. mehed ja naised ja lapsed olid eraldi. ja naised pidid kandma loori, kaasa arvatud mina, mille ma leidsin naljaka olevat. 
koju jõudsin kusagil kuue aeg äkki. ja õhtul lihtsalt lebosin. tegin omi asju. pidime tüdrukutega välja minema, aga olin eelnevast päevast väsinud. 

täna hommikul ärkasin jälle vara, et sõita Winchesteri Lia'ga kokku saama. 
ja nüüd ma siis räägin sellest. sinnasõit kestis oma poolteist tundi. ja tee peal olid nii ilusad mäed ja ma lihtsalt jäin seda kõike vahtima ja ahhetama. ja ma sõitsin allamäge, ega pööranud kiirusele tähelepanu, liiga hilja märkasin politseid patrullimas. ja sealt möödudes teadsin ma kohe, et ta paneb vilkurid tööle ja ma pean teekõrvale tõmbama. mida ta ka tegi. mind pole kunagi Eestis politsei peatanud, pole kunagi alkoholi testi puhunud ega midagi, ja nüüd siis see. ma olin kohutavalt närvis. ja kui ta ütles, et ma ületasin kiirust oma 20miles'i lubatust rohkem siis olin ma küll, et pekkis. kuigi lootsin, et ta annab hoiatuse, ikkagi esimene rikkumine. iga miles võrdub kuue dollariga mille ma ületasin. kokku on trahv umbes 175 dollarit mida on meeletult palju. kui ma seda kuu ajaga ära ei maksa, lähen kohtusse. kohtupäev on paberil kirjas. aga kui ma maksan ära, siis ei pea minema. paganama meeliköitev loodus ja mäed. 
aga politsei ohvitser oli tore ja seletas mulle kõik ära. paganama päralt, et see nii palju peab olema. 

Liaga oli täitsa tšill. rääkisime ja käisime igalpool. palju palju ilusaid pilte. 
ja kuna ta elab kahe surnuaia juures, siis käisime mõlemas. kuna need on ikkagi nii teistsugused Eesti omadest. hästi hoolitsetud on kusjuures. ei. täitsa lahe oli. 



ma näen pildil päris päevitunud välja.


















ei mingeid solvanguid. aga nii kummaline












meie õhtusöök Nathalia'ga. kõike muidugi ära ei söönud. palju jäi järgi.


kuidas ta selle kohta ütleski. praetud jäätis. yea. ma arvan et nii see oli.
tasub proovimist.


Nathalia!


Reston Town Center! 
ma lihtsalt jumaldan seda linna. 
nii ilus. 
minu kodu.


ja kulla Lia tegi mulle kaardi. lihtsalt vapustav kui osav ta on.


vaatasin just, et reedeks lubab 30C. ja terve see nädal lubab sooja.
ma olen koguaeg nii väsinud.


No comments:

Post a Comment