Monday, November 4, 2013

Day #29


teda on võimatu mitte armastada!


nüüd on juba raske järge pidada kui kaua ma siin olnud olen. päevi muudkui koguneb ja koguneb.

midagi nagu erilist polegi olnud, et kirjutada. 

laupäeva hommikul mängisime keksu. täiskasvanud, kes väljas liikusid vaatasid mind küll veits naljakalt. aga mul oli lõbus. lasin tal võita. olen aru saanud, et mis puutub lastesse, on parem neil lasta võita. ja lasta tunda, et nad on parimad. to build up self-esteem (Eesti keeles enam ei oska väljendada nii hästi).
päev oli täis naeru ja rõõmu. 


eile õhtul oli meil kella keeramine. mis tähendab, et ajavahe on jälle seitse tundi. ja kuidas ma vihkan kella keeramist. kardan sisse magamist.


panin äratuse poole kaheksaks. ja kui ma ärkasin leidsin ukse alt kirja, mis ütles, et Albertil pole täna kooli due to parent-teacher meetings. okei. ärkasin. tegin endale teed ja kell kaheksa ärkas Albert ise üles ja tuli ütles, et ma peaks teda üles äratama, sellise naljasoonega nagu talle meeldib minuga hommikuti naljatleda. et ta läheb teeb väikse uinaku, vihjates, et ma peaksin teda üles äratama. ja kui ma ütlesin talle, et ta võib seda teha, sest tal pole koolipäeva täna, siis ta muidugi muutus rõõmsaks ja otsustas mitte magama minna. kuigi siinkohal tuleb üles märkida, et Albert on kooli suhtes hästi kohusetundlik. tunneb tõesti muret kui hommikuti hilja peale jääb, et bussist mitte maha jääda.

jõulud hakkavad lähenema ja siis me rääkisime jõuludest. ja siis ta kesest juttu ütles, "and you know what? I'm gonna get married this Christmas" ja kui ma küsisin kellega, siis ta vastas mulle "I'm gonna get married with you!" awww ta on lihtsalt nii armas. ja kui ma ütlesin talle, et ma olen tema jaoks liiga vana, siis ta mossitas. oh, kuidas ta ikka oskab armas olla!

ja eile kui ma jalutama läksin ja tee ääres kõndisin, peatus suvalt üks auto ja küsis kas ma küüti tahan. ehmatasin korralikult ära. igati korralik auto oli ja korralik mees. aga keeldusin. ütlesin, et ma lihtsalt jalutan. ja siis ta mingi "aa sa teed trenni" ja naeratas. mm jaa. ma teen trenni kleidiga. yeah, sure. ja siis ma lihtsalt ühmasin vastuseks. mida muud mul öelda oli. ja me lehvitasime ja läksime kumbki oma teed. ja ma lihtsalt ei saanud muudmoodi kui naeratada laialt. 

No comments:

Post a Comment