Monday, November 4, 2013

Day #29

ja ma olen lihtsalt blondide blond. 
küpsetasin ahjus tacosid ja just naersin mõttes nende piltide üle, kus inimesed feilivad kuuma panniga, mõtlen just neid "mis on pildil valesti" ja sa näed kuidas naine haarab palja käega pannist kinni kuigi pajakinnas on seal samas. mõtlesin, et on alles totud. kuidas sa saad midagi sellist teha. ja hetk hiljem haarasin ma palja käega kuumast pannist kinni. ma usun, et seda kutsutakse karmaks. ma muudan ka kõik võimatu võimalikuks. ja oh jumal kui põrgulikku valu see tegi. esimene asi, kraan lahti külma vee alla. aga siis automaatselt võtsin jääd. mässisin selle salvrätikusse ja hoidsin seda käe vastas. see valu oli lihtsalt nii kohutav. terve käsi. no tubli Tiiu, sel korral said hästi hakkama! ma ei mäleta millal ma viimati vandusin, aga siis vandusin Eesti keeles. aga sellest ei hakanud mul sugugi parem. see oli lihtsalt nii välja kannatamatu valu. poisi ees tegin vaprat nägu ja viskasin nalja enda üle kui loll ma olen.
üks poole tunni pärast otsustasin vanaema käest küsida, et äkki neil on midagi põletuste vastu. ja ta hakkas mind tohterdama. vangutas pead küll, et terve käsi. ja sel hetkel tundsin ma rõõmu sellest, et siin majas on arstid. ta on küll pensionil aga siiski. ta oskab seda hästi. ei lubanud mul täna selle käega midagi teha. 
aga see on tõesti palju parem. ei valuta enam. 

jaa, terve käsi on sidemes. win!


poiss tuli just head ööd ütlema ja ütles "I hope it will heal because I love you"
♥!

No comments:

Post a Comment