Tuesday, November 5, 2013

Day #30

täna on nii tore päev olnud.

hommikul sain ühe Eesti tüdrukuga kokku. jutustasime pikalt laialt. ta hakkab juba vaikselt ära minema. paari nädala pärast naaseb ta Eestimaale. nii lahe. aga ikkagi niii tore oli kellegiga Eesti keeles rääkida. muljetasime palju. 

pärast pikka lobisemist kiirustasin ma sõidutundi. jälle. hostmom tahtis et ma võtaksin sõidutunni ja sõidaksin ainult parema jalaga. sest ta kardab et ma võin piduri ja gaasi segamini ajada. okei. ma saan temast täiesti aru. kuigi ma teen neil kahel pedaalil väga hästi vahet. kui ta tahab nii, siis fine, I'll do it. või noh, ma juba tegin seda. ja see sõiduõpetaja, Bill, ta imestas miks hostmom seda tahtis. ta ütles, et ma sõidan parema jalaga ilusti ja imestas miks on selleks vaja võtta lisa sõidutundi. ja mulle tõesti meeldib selle õppesõidu autoga sõita. nii mugav. ja mulle ei valmistanud raskusi sõita ainult parema jalaga. kuigi, pean tunnistama, et see liiklus siin on ettearvamatu. inimesed on kärsitud ega hoia tagasi end vajutamast singaali nupule, kui nad seda vähegi heaks peavad. 
seega sõidutund läks hästi. 
kirjutasin oma esimese tšeki. (niiii vanamoeline minu meelest)

ja ma kohe kindlasti ei saa jätta lisama pilti oma pangakaardist. mis on minu meelest ülilahe. (oleksin Washington DC omaga võtnud, aga minu meelest oli New Yorgi oma palju palju ilusam).



koju jõudes jõudsin arvuti vaevalt sisse lülitatud, kui kõlas uksekell. tõttasin siis alla ust avama ja ma teadsin, et ma sain paki. seda oli võimatu mitte ära tunda. suured "EESTI POST" kirjad kaunistasid karpi läbivalt, mida näete siis allpool olevalt pildilt. 
ja ma sain oma kõrvaklapi padjakesed. saan jälle kuulata kahe kõrvaklapiga. (üks kadus New Yorgi rongijaamas ära ja senini pidin läbi ajama ühega). oh. kui hea päev.
Eesti küpsiseid ja komme ja muud. 





JA KÕIGE KÕIGE OLULISEM ON SEE, ET MA SAIN OMA KAISUKARU! KUI ÕNNELIKUKS VÕIB MIND MUUTA MU MIIA SAABUMINE AMEERIKASSE! oh. ma kuidas ma oma karu armastan.
pilt on veits lambikas, aga ma pidin selle jäädvustama.
oh. täna magan kindlasti kohe palju palju palju paremini.



No comments:

Post a Comment