Wednesday, November 20, 2013

Day #47

panin täna korralikud pakid Eesti poole teele. ja paki saatmine on lihtsalt ajuvaba kallis. ma ei taha üldse mõeldagi sellele kui palju ma pidin välja käima. aga ilmselt olen nii õel ja paha et ei luba neil pakke avada enne jõule. kadi juba nurises. :)






ja. ilmad lähevad tõesti kiirelt külmemaks. alles praegu tunnen sellist külma nagu enne Eestist lahkudes.


aitasin kadit kooliga veits. ja ma ei saanud reaalselt mõnest eesti keelsest sõnast aru. kadi ütles, et mu laused on nagu suvalt ritta seatud sõnad. ja ma tunnen, et ma ei suuda end korralikult  väljendada. palju on asju mis on mul lihtsam öelda inglise keeles kui eesti keeles.

on palju kasu kui sa elad tugiisiku majas ja sul on temaga head suhted. ta soovitab peredele enne sind kui teisi. mis on teiste suhtes ebaõiglane, but life is unfair.

No comments:

Post a Comment