Friday, November 1, 2013

Day #26

täna oli poisil vaba päev koolist. ja käisime kinos, vaatasime Free Birds 3D. Albert koguaeg rääkis minuga. muljetas. kui palju ma talle ka ei öelnud, et ta peab kuss olema, ei töödanud see. ma multikate fänn ei ole, aga see oli isegi päris lahe. naerda sai korralikult.

uskumatu, et ma olen peaaegu kuu aega juba siin olnud. 

rääkisin Gloriaga täna hästi pikalt juttu. ja oh man, kui hea muusikamaitse tal on. can you imagine, she loves 3 Doors Down! ja palju muud. ja me lihtsalt rääkisime ja rääkisime. ja ma veendun iga päevaga, et ta on huvitav persoon. ta on 14 aastase kohta hästi eneseteadlik. tal on välja arenenud konkreetsed veendumused. temaga on tõesti tore rääkida. ma tõesti nautisin seda. ja ta tõesti oskab suurepäraselt joonistada. tal on annet. 
ja nüüd tahan ma kusagilt siit lähedalt kunstipoe üles leida. et lõpuks joonistama hakata. ma olen sellest nii puudust tundnud. 


No comments:

Post a Comment