Tuesday, November 26, 2013

Day #53

tänane päev on olnud pöörane. host dad töötas kodus, et mulle asju seletada ja mind aidata asjadega. ja nagu arvate võite jooksid lapsed pidevalt isa juurde asju küsima ja värki. :)

vanem tüdruk ütles, et talle vana Au Pair ei meeldinud. and you can see it. aga ma ei taha enneaegselt hõisata, aga tundub, et mina meeldin talle. ja see on hea märk.
noorim tüdruk on hästi isepäine ja kui ma temaga koos mängin, siis ta ainult räägikski. ta ütleb mulle "tee seda" "ütle nii" ja ta räägib super kiirelt, nii et vahepeal ma ei jõua temaga kaasa mõelda.
aga nad on toredad.

koer pääses täna välja kui host dad ukse avas, et korraks välja minna. ja kesmine tüdruk hakkas täiega nutma. ja ma rahustasin teda maha öeldes, et ärgu muretsegu, isa toob ta tagasi. ma nägin kui väga nad sellest koerast ikka hoolivad ja see on armas. ja isa sai ta kätte ja tõi koju tagasi. nagu ma ütlesin.

pöörane perekond aga ma armastan neid.
tõesti armsad lapsed.

ja nende vana Au Pairiga saan hästi läbi. ta uus pere ei ela meeletult kaugel, seega hakkan temaga läbi käima. ja see on tore. huvitav persoon.

pöörane nädal jätkub.

No comments:

Post a Comment