Monday, November 25, 2013

Day #52

kummalisel kombel tunnen ma nüüd kergendust. koorem mu õlgadelt oleks nagu läinud.
ja kui asjad pidid nii minema, siis fine. mul on nii kergem :)

poolik tööpäev on möödas. siiani on kõik tore. mitte midagi üle mõistuse rasket. võinoh, tee meelde jätmine on ilmselt raske. aga GPS my friend.

järgmine nädal tuleb Counselor külla. räägib koolist, sest pabereid hakatakse sisse andma 4st detsembrist alates. inglise keele testi pean tegema, aga ma arvan et see ei tohiks probleem olla.
asi mille pärast ma muretsen on see, et mu tööaeg on kooli jaoks ebasobiv. mistõttu ilmselt pean pärast kuute õhtul koolis käima. muul moel väga ei mängi välja. hommikupoole on 3 tundi ebapiisava aeg, et jõuda koju ja kooli ja koju. aga õhtud sobivad ka. ei pea kuhugi kiirustama. seega fine.

kõik on tore. poole tunni pärast lähen tüdrukutega keskmise tüdruku klaveritundi.
nad on kõik siin talendikad ja hästi paljude hobidega. mis on minu meelest täiega lahe.

ja pereisa pidavat mind autoga sõitma viima, et näha kuidas ma sõidan ja lasta mul harjuda. that's fine with me.

No comments:

Post a Comment