Friday, November 8, 2013

Day #35

 ma olen aru saanud, et mul on küünelaki hullustus. paari nädalaga olen soetanud 14 küünelakki. which is insane. aga ma minu meelest on siin tõesti palju häid värve ja patt on jätta ostmata. kuigi peaksin sellega rahulikumaks võtma. aga lihtsalt, essie küünelakid on must have. ja nüüd on paar tükki olemas ja süda rahul. O.P.I on ka must have. aga ma jõuan. ilmselt on see suur hullustus tingitud sellest, et kui ma Aqvas töötasin, siis ma ei tohtinud värvida. vabandused.



lõpuks sõidutan hommikuti tüdrukut üksinda kooli. ja see on kohe paljupalju parem. 
kuna pärast tema kooli sõidutamist on mul phmts 2 tundi passimist, siis eelistan ma ümbruskonnaga tutvumist niisama istumisele. kuigi ma võin kooli raamatukokku raamatuid lugema minna (ühe raamatu olen seal juba poole peale jõudnud lugeda) mis on minu meelest ka suurepärane. aga täna tahtsin jalutada. 

mõned pildid siis mu jalutuskäigust. kui seda nii nimetada saab. 





mmm hommikune kohvi on parim



hostmom ikka imestab kuidas ma viitsin nii palju kõndida. 

allergia läheb hullemaks. pean kas ise spetsialisti otsima või minema tagasi Minute Clinic'usse ja siis sealt suunavad nad mind ise spetsialisti juurde. täna ilmselgelt ei saanud sellega tegeleda, sest poiss on haige, ega läinud kooli. ma ei tea. ma ei ole tavaliselt allergiline inimene. mitte kunagi pole nii hull olnud. vahetasin igaks juhuks pesuvahendi välja. täiesti ökö ja ilma mingite aineteta. ehk on sellest tingitud. mine sa tea. igastahes see peaks siis varsti selguma. aga lihtsalt käed ei kannata sooja vett ja öösiti ei saa korralikult magada. ma lihtsalt loodan, et ma saan teada mis seda põhjustab ja kuidas seda ravida. sest ausõna, mul pole tahtmist aasta otsa selle allergiaga siin vaevelda.


pühapäeval kutsuti mind matkale. see kõlab nii lahedalt. ma ootan.

ja ma ei tea kas ma siia kirjutasin, aga nädalavahetus enne Thanks Givingut saan Liaga kokku. pole teda üle aasta näinud. ja see saab kindlasti tore olema. ma ei jõua ära oodata. 

No comments:

Post a Comment