Sunday, November 10, 2013

Day #37

täna oli matkapäev. käisime Eesti tüdrukutega Shenandoah National Park'is. startisime vara, mis tähendas minu jaoks järjekordset varast ärkamist. aga see oli seda väärt. 
sõit sinna võttis aega no umbes 3 tundi. igastahes kella kaheteist aeg alustasime oma matka. ja üks tüdrukutest hoidis korralikku tempot (sorry, olen nimede unustamises osav) nii et ma vahepeal ikka korralikult lõõtsustasin. 
kuna ma pidin koguaeg vaatama kuhu ma astun, sest tee oli ikka metsikult kivine ja konarlik, siis vaadet ei saanud nautida nii nagu oleksin seda tahtnud. ja kui me oleksimegi koguaeg peatunud ja vaadet nautinud, siis ma arvan, et me oleks alles hommikuks tagasi jõudnud. 
aga seal üleval oli niiiii ilus. meeletult tuuline ja külm, ent vapustavalt ilus. nautisin igat hetke. igat vaadet. 
ma arvan, et me matkasime kokku kuskil 3 tundi. kolmeks olime vist juba auto juures tagasi. alla oli tunduvalt lihtsalt minna, kuigi tee oli täis maha kukkunud lehti, mis tegi selle suhteliselt ohtlikuks. libastusin korra ent suutsin säilitada tasakaalu. 
ja praegu olen lihtsalt surmväsinud. aga täna oli hea päev. 




















No comments:

Post a Comment