Friday, October 25, 2013

Day #19

vaba nädalavahetus. yay. 

olen planeerinud endale kõiksugu asju.
esmalt. tahan ära käia Montgomery Mall'is. j a l a. ma ei tea. see bussidega jamamine ei istu mulle. ja pealegi on mul terve päev aega. see ei tohiks siit väga kaugel olla. tund aega jalutamist. ma arvan. või ehk rohkem. mulle sobib jalutamine vähe rohkem. ma olengi just selline uudistaja tüüpi ja tahan kõike ümbrust näha ja seda endasse ahmida. tahan kindlasti leida guašš värve ja muud seesugust, et saaksin Albertiga korralikult kunsti teha. ma ei suuda siiani uskuda, et neil guašše pole. aga kõike annab parandada. ja mul on nii palju ideid. nii palju häid ideid mida temaga teha. õnneks on mul terve nädalavahetus aega, et ette valmistada. ja osa asju on vaja veel endale muretseda. 

ma arvan, et siis on pool päeva läbi kui ma ükskord sealt tagasi olen. 

ja siis lähen teisele poole, kus on John Cabin Regional Park. googeldasin seda ja tundus päris huvitav olevat. lihtsalt palju jalutamist. ja palju ümbruskonnaga tutvumist. ja see meeldib mulle.

kõik muidugi oleneb sellest kui kaua ma suvatsen magada. ja ennekõike ka ilmast. ma loodan, et homme on päikseline ilm. see teeks asja minu jaoks meeldivamaks. 


ja pühapäeval pärast loomaaia värki, või siis homme õhtul, kavatsen ma koostada nädala menüü. sest ma olen väsinud iga päev vaevlemast mida neile süüa teha. planeerin parem selle ette ära. ja ma kujutan ette kui keeruline see saab olema. kui raske saab mul olema seda koostada. poiss on nii valiv. 
aga hei, kui teil on ideid, ükskõik milliseid, siis tulistage mind nendega, sest ma vaevlen idee puuduse üle. 



ja Kadi. Kadi saatis mulle täna need pildid ja tervitas mind Miiaga. ja seeeee on niiiii armas! ma igatsen oma kaisukaru nii väga. ma loodan, et vanemad saadavad Miia pakiga mulle siia. 

Alberti arvates olen ma muidugi liiga vana, et kaisukaruga magada. ja ta muidugi naeris ega suuda uskuda. 

aga ma ei leia, et see oleks asi mille pärast piinlikkust tunda. 



No comments:

Post a Comment